کد خبر: ۳۴۰۴۹
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۰

قیمت گوشی سامسونگ گلکسی A34 مشخص شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که قیمت گوشی سامسونگ گلکسی A34 در کشورهای مختلف متفاوت است.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت سامسونگ تائید کرده است که قصد دارد گوشی گلکسی A34 را به همراه گوشی گلکسی A54 شانزدهم مارس وارد بازار هند کند. گوشی سامسونگ گلکسی A34 دارای لبه‌های تقریباً خمیده است و کلیدهای تنظیم صدا و پاور در لبه سمت راست آن تعبیه شده است. این محصول در رنگ‌های نقره‌ای، بنفش، لیمویی و گرافیتی عرضه می‌شود و دارای نمایشگر ۶.۶ اینچی AMOLED با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است.

گوشی سامسونگ گلکسی A34 از تراشه مدیاتک Dimensity 1080 SoC بهره می‌برد که با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است. این محصول با استفاده از رابط کاربری One UI 5 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‌شود. انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ ۲۵ واتی بهره می‌برد.

یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی گوشی سامسونگ گلکسی A34 تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض هشت مگاپیکسلی و دوربین ماکرو پنج مگاپیکسلی می‌شود. دوربین سلفی این محصول نیز به منظور برقراری تماس ویدئویی و ثبت تصاویر سلفی از حسگر ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

قیمت گوشی سامسونگ گلکسی A34 در کشورهای مختلف متفاوت است، به طوری که این محصول با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۳۲۳ دلار عرضه می‌‎شود در حالی که نسخه دیگر آن با ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۳۸۲ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. قیمت گوشی سامسونگ گلکسی A34 در اروپا کمی بالاتر است، نسخه پایه آن با قیمت تقریباً ۴۳۰ دلار وارد بازار می‎‌شود.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی