کد خبر: ۳۴۱۴۲
|
۲۷ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۹:۳۰

مشخصات گوشی هواوی Enjoy 60 منتشر شد

تصاویر منتشر شده از گوشی هواوی Enjoy 60 بعضی از ویژگی‌های آن را نشان می‌دهد.

به گزارش «نبض فناوری»، گوشی‌های هواوی سری Enjoy شامل چند محصول میان‌رده است، یکی از این محصولات که به زودی عرضه می‌‎شود گوشی Enjoy 60 است که اخیراً تصاویری از آن منتشر شده است. این محصول بیست‌وسوم مارس همراه با گوشی‌های پرچمدار سری P60 عرضه می‎‌شود.

با توجه به تصاویر منتشر شده، گوشی هواوی Enjoy 60 دارای پنل پشتی کمی خمیده با دوربین دوگانه است. انرژی مورد نیاز این محصول با استفاده از یک باتری بزرگ ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‎‌شود و از فناوری شارژ ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می‎‌کند. دوربین اصلی این گوشی هوشمند دارای حسگر ۴۸ مگاپیکسلی است و یک دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی نیز آن را همراهی می‌کند. یک دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر این محصول تعبیه شده است.

گوشی هواوی Enjoy 60 با استفاده از آخرین سیستم‌عامل HarmonyOS 3.0 اجرا می‌شود و در سه رنگ مشکی، طلایی و آبی با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی عرضه می‎‌شود. محصول یادشده دارای نمایشگر ۶.۷۵ اینچی LCD با رزولوشن ۷۲۰ * ۱۶۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است. احتمالاً تراشه به کار رفته در این گوشی هوشمند نیز Kirin 710A است.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی