کد خبر: ۳۴۱۵۵
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۲:۳۰

«Chat GPT» مهم‌ترین دستاورد بشر است

یک دکترای هوش‌مصنوعی و رباتیک گفت: یکی از مهم‌ترین نمونه‌هایی که امروزه در زمینه هوش‌مصنوعی عرضه شده سامانه Chat GPT است. درحال‌حاضر شکل‌گیری چنین سامانه‌ای، جزو مهم‌ترین دستاوردهای بشر در حوزه تکنولوژی و هوش‌ مصنوعی به‌شمار می‌رود.

به گزارش «نبض فناوری»، حامد شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به دستاوردهای اخیر بشر در حوزه هوش‌مصنوعی، اظهار کرد: درحال‌حاضر نمونه‌های مختلفی از تکنولوژی هوش‌مصنوعی عمومی توسط شرکت‌های مختلف تولید و عرضه شده است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین نمونه‌هایی که امروزه در زمینه هوش‌مصنوعی عرضه شده سامانه Chat GPT است، این سامانه از تکنولوژی هوش‌مصنوعی عمومی استفاده می‌کند.

این دکترای هوش‌مصنوعی و رباتیک ادامه داد: سامانه Chat GPT توسط شرکت گوگل و Open AI طراحی شده و در اختیار کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: این سامانه برای تمام کاربران فضای مجازی قابل استفاده است و توانمندی‌های بسیاری در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

شهبازی در رابطه با ویژگی‌ها و توانایی‌های سامانه Chat GPT گفت: این سامانه هوش‌مصنوعی عمومی توانایی‌های بسیاری در زمینه‌های مختلف دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به نوشتن مقاله، تفسیر آیات قرآن، برنامه‌نویسی و حل کدهای مختلف این زمینه اشاره کرد.

وی در همین رابطه ادامه داد: سامانه Chat GPT در حال حاضر قادر است پاورپوینت‌های مختلف طراحی کند یا عملیات نقشه‌کشی را انجام دهد.

این دکترای هوش‌مصنوعی و رباتیک تاکید کرد: در حال حاضر شکل‌گیری چنین سامانه‌ای جزو مهم‌ترین دستاوردهای بشر در حوزه تکنولوژی و هوش‌مصنوعی به‌شمار می‌رود.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
وبگردی