کد خبر: ۳۴۳۰۲
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۰

امسال منتظر تبلت تاشو سامسونگ باشید!

کمپانی کره‌ای سامسونگ در طی این سال‌ها علاوه بر تولید گوشی‌های هوشمند و محصولات فناوری، حضوری فعال در معرفی و تولید گوشی‌های هوشمند تاشو داشته است. این شرکت اعلام کرده است که می‌خواهد تا اواخر سال 2023 سه گوشی هوشمند رده بالا را وارد بازار کند.

به گزارش «نبض فناوری»، سامسونگ گلکسی Z فلیپ 5 و گلکسی Z فولد 5 دو مورد از این گوشی‌های جدید هستند که رونمایی از آنها تایید شده است. این کمپانی با بیان اینکه نوع جدیدی از گوشی‌های تاشو وارد بازار خواهند شد، اعلام کرد که قصد دارد تا اواخر سال جاری این محصول فوق‌العاده را عرضه کند.

طبق اطلاعاتی که اخیرا در فضای اینترنت قرار گرفته‌اند، مشخص شده که این شرکت می‌خواهد تا پایان سال جاری، نوع جدیدی از گوشی‌های هوشمند تاشو را وارد بازار کند. این محصول مانند سایر گوشی‌های تاشوی این شرکت نبوده و از سه صفحه تاشو درست شده است.

گرچه اطلاعات فراوانی از این دستگاه وجود ندارد، همینقدر می‌دانیم که این محصول به صفحه نمایش اولد تاشو مجهز شده و دو لولا نیز در آن به کار رفته است. این لولا می‌تواند در مواقع نیاز این گوشی هوشمند کوچک و جمع و جور را به تبلتی با نمایشگر گسترده‌تر تبدیل کند.

دیگر دستگاه‌های تاشوی این شرکت که شامل گلکسی Z فلیپ 5 و گلکسی Z فولد 5 هستند، از لولای جدید قطره‌ای برخوردارند. یکی از مزیت‌های لولای قطره‌ای این است که به نمایشگر داخلی امکان می‌دهد تا به طور گسترده‌تر و با شعاع بیشتری بسته شود. در این دو دستگاه نسبت به گلکسی Z فلیپ 4 و گلکسی Z فولد 4، چین‌خوردگی کمتری روی صفحه نمایش ایجاد می‌شود.

سامسونگ گلکسی Z فلیپ 5 و گلکسی Z فولد 5 به مجوز مقاومت در برابر آب (استاندارد IPX8) نیز مجهز شده‌اند.

چند سال گذشته، سامسونگ تصاویری از نمایشگر تاشوی سه‌تایی اولد منتشر کرده بود. حالا با انتشار اطلاعات جدید، انتظار می‌رود که نسخه پیشرفته و ارتقا یافته این نمایشگر سه‌تایی، در محصول جدیدی که شایعه شده تا آخر امسال وارد بازار شود، حضور داشته باشد. همچنین علاوه بر آن، شایعه شده که چیپست این دستگاه از نوع تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 باشد.

این محصول اولین دستگاه تاشویی است که این تراشه در آن قرار می‌گیرد، بخاطر همین موضوع کاربران زیادی نگران دوام و پایداری آن هستند.

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی