کد خبر: ۳۴۳۳۴
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۲ | ۱۸:۳۰

مانیتور خمیده فوق‌ عریض Philips 45B1U6900C عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که مانیتور خمیده فوق‌ عریض Philips 45B1U6900C دارای پنل ۴۴.۵ اینچی است.

به گزارش «نبض فناوری»، مانیتور خمیده فوق عریض Philips 45B1U6900C که به‌تازگی عرضه شده است، دارای نمایشگر ۴۴.۵ اینچی VA با نسبت نمایشگر ۳۲:۹ و وضوح تصویر ۱۴۴۰ * ۵۱۲۰ پیکسل است. این محصول نرخ نوسازی ۷۵ هرتز و زمان پاسخ‌دهی چهار میلی‌ثانیه را ارائه می‌دهد.

مانیتور خمیده فوق عریض Philips 45B1U6900C دارای انحنای بزرگ 1500R است که با انحنای طبیعی چشم انسان مطابقت دارد، این انحنا به کاهش فشار چشم کمک می‌کند و فوکوس طولانی‌مدت بر نمایشگر را آسان‌تر می‌کند. حداکثر میزان روشنایی این مانیتور ۴۵۰ نیت است که برای استفاده در محیط‌های روشن مناسب است. این مانیتور ۱۰۷ درصد وسعت رنگ DCI-P3 و ۱۲۳ درصد وسعت رنگ SRGB را پوشش می‌دهد، به این معنا که می‌تواند طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها را به صورت دقیق و واضح نمایش دهد.

مانیتور خمیده فوق عریض Philips 45B1U6900C گواهی VESA DisplayHDR 400 و TUV Rheinland را دریافت کرده است، به این معنا که استانداردهای بالایی برای روشنایی، طیف رنگ و کنتراست دارد. این مانیتور از فناوری Adaptive-Sync پشتیبانی می‌کند که نرخ نوسازی مانیتور را با خروجی کارت گرافیک همگام می‌کند. محصول یادشده دارای پایه قابل تنظیم ارگونومیک است که امکان چرخش و تنظیم شیب را فراهم می‌کند.

مانیتور خمیده فوق‌عریض Philips 45B1U6900C دارای دو پورت HDMI 2.0، یک رابط DP1.4، یک پورت USB Type-C، یک رابط USB Type-B و چهار پورت USB 3.2 Gen1 Type-A است. این محصول به رابط اترنت گیگابایتی و رابط صوتی ۳.۵ میلی‌متری مجهز شده است و از دو بلندگوی پنج واتی بهره می‌برد که کیفیت صدای مناسبی را ارائه می‌دهد. قیمت مانیتور خمیده فوق عریض Philips 45B1U6900C در بریتانیا ۹۳۹.۹۹ پوند ارزیابی شده است.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی