کد خبر: ۳۴۵۲۴
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۲ | ۱۵:۲۷
در آخرین گزارش فروش «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال؛

رشد ۱۰ درصدی فروش و درآمد «رتاپ» در اسفند ماه ۱۴۰۱

تجارت الکترونیک پارسیان با نماد «رتاپ» در بورس، فروش و درآمد اسفند ماه سال ۱۴۰۱ خود را در کدال ۳۴۸ میلیارد تومان اعلام کرد که این رقم نسبت به بهمن ماه ۱۰ درصد رشد داشته است.

رشد ۷ درصدی فروش و درآمد «رتاپ» در اسفند ماه ۱۴۰۱

به گزارش بخش تحلیلی نبض فناوری، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با نماد «رتاپ» در بورس تهران در آخرین گزارش منتشر شده خود در کدال، توانست از فعالیت خود در زمینه شبکه پرداخت الکترونیکی، درآمد ۳۴۸ میلیارد و ۷۰۴ میلیون تومان در اسفند ماه امسال کسب کند و با توجه به درآمد ۳۱۶ میلیارد تومانی این شرکت در بهمن ماه، این طور به نظر می‌رسد که این نماد بورسی توانسته است در این ماه، رشد فروش حدود ۱۰ درصدی را به دست آورد.

لازم به ذکر است که این درآمد کسب‌شده از مجموع فعالیت‌هایی در زمینه کارمزد دریافتی از دارندگان و آبونمان کارت اعتباری، اجاره دستگاه‌های کارتخوان و خالص کارمزد دریافتی از عملیات شاپرک و شتاب و همچنین درآمد حاصل از فروش شارژ تلفن همراه بوده است.

تجارت الکترونیک پارسیان در اسفند ماه امسال توانست فقط از فروش شارژ تلفن همراه، درآمد ۲۳۵ میلیارد تومانی کسب کند و با توجه به اینکه درآمد بهمن ماه این شرکت از شارژ تلفن همراه ۲۱۳ میلیارد تومان بوده است، این طور به نظر می‌رسد که این نماد بورسی توانسته در اسفند ماه از این خدمت قابل ارائه ۹ درصد رشد درآمد نسبت به ماه گذشته کسب کند و در بین دیگر خدمات، شارژ تلفن همراه بیشترین درآمد این نماد بورسی بوده است.

همچنین درآمد حاصل از اجاره دستگاه‌های کارتخوان و خالص کارمزد دریافتی از عملیات شاپرک و شتاب نماد «رتاپ» نیز با ۱۱۳ میلیارد تومان نسبت به ماه قبل ۱۱ میلیارد تومان، افزایش داشته که بعد از فروش شارژی تلفن همراه، دومین گزینه قابل ارائه و درآمد شناسایی‌شده این شرکت بوده است.

این نماد بورسی از ابتدای سال مالی تا ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۱ توانسته است درآمد ۳.۶۱۲ میلیارد تومانی از خدمات ارائه شده خود را شناسایی کند و این درآمد در مقایسه با سال مالی گذشته می‌تواند رقم قابل توجهی باشد، زیرا درآمد شناسایی‌شده این شرکت در ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۰ رقمی معادل ۳.۱۴۲ میلیارد تومان بوده است که رشد ۱۶ درصدی را برای ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۱ نشان می‌دهد.

تجارت الکترونیک پارسیان با نماد «رتاپ» با سرمایه ثبت‌شده ۶۰۰ میلیارد تومان در گروه و طبقه‌بندی بورسی رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن فعالیت دارد و در تاریخ ۱۳۸۹ در سازمان بورس و اوراق بهادار پذیرفته شده است و در حال حاضر سهام آن در بازار اول بورس (تابلوی فرعی) دادوستد می‌شود. لازم به ذکر است که بخش عمده‏ای از سهام این شرکت متعلق به شرکت گروه داده‏پردازی بانک پارسیان از شرکت‏های وابسته به بانک پارسیان است.

جدول خدمات و فروش شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با نماد بورسی «رتاپ» در اسفند ماه ۱۴۰۱

رشد ۷ درصدی فروش و درآمد «رتاپ» در اسفند ماه ۱۴۰۱
 

 

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
وبگردی