کد خبر: ۳۴۵۵۴
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۲ | ۱۸:۳۰

شرکت علی بابا به‌دنبال عرضه ربات هوش مصنوعی خود در آینده نزدیک است

شرکت چینی علی بابا در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی ربات اختصاصی chat0 با عملکردی مشابه ChatGPT در آینده‌ای نزدیک است. این کمپانی از مدت‌ها قبل روی توسعه ربات چت هوشمند خود کار کرده و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها در ماه جاری میلادی از آن رونمایی خواهد کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، بر اساس اعلام رسانه‌های چینی، ورژن علی بابا ربات چت ChatGPT پیش‌تر در برنامه اسپیکر هوشمند Tmall Genie رویت شده است. این موضوع بدان معناست که اپلیکیشن مذکور پیش‌تر دانلود شده و اکنون صرفا در نوبت عرضه قرار دارد.

بایستی توجه داشت که شرکت Baidu و وبسایت JD.com نیز پیش‌تر ربات‌های چت اختصاصی خود با فناوری هوش مصنوعی را ارائه کرده‌اند. انتظار می‌رود که علی بابا ضمن برگزاری اجلاس Cloud Summit 2023 در شهر پکن اقدام به عرضه مدل مقیاس بزرگ از ربات چت اختصاصی خود نماید. با این‌حال تاریخ دقیق عرضه این محصول هنوز اعلام نشده است.

شرکت علی بابا به‌دنبال عرضه ربات هوش مصنوعی خود در آینده نزدیک است

بعلاوه هنوز روشن نیست که ربات چت علی بابا با چه زبان‌هایی قابل دسترس بوده؛ ابتدا در چه مناطقی عرضه شده و چه ویژگی‌هایی را ارائه خواهد داد. پیش از این گزارش شد که شرکت Baidu از نسخه اختصاصی و آنالوگ ChatGPT رونمایی کرده است؛ اگرچه فرصت کافی برای تکمیل آن‌را در اختیار نداشته است.

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
وبگردی