کد خبر: ۳۴۵۹۴
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۲ | ۱۴:۰۰

پیام رسان یوتوپیا دستیار کمکی رایگان ChatGPT را معرفی می کند!!

پیامرسان یوتوپیا که یک پلتفرم کاملا غیر مرکزی می باشد، مفتخر است که به کار گیری یک ویژگی جدید را اعلام می کند. ویژگی که روش های تعامل با اپلیکیشن پیامرسان را تغییر میدهد. این کمپانی دستیار chatgpt را معرفی می کند که یک ویژگی رایگان است و این دستیار را به تمام کاربران یوتوپیا ارائه میدهد.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» پیامرسان یوتوپیا که یک پلتفرم کاملا غیر مرکزی میباشد، مفتخر است که به کار گیری یک ویژگی جدید را اعلام می کند. ویژگی که روش های تعامل با اپلیکیشن پیامرسان را تغییر میدهد. این کمپانی دستیار chatgpt را معرفی میکند که یک ویژگی رایگان است و این دستیار را به تمام کاربران یوتوپیا ارائه میدهد.

دستیار chatgpt یک ابزار قدرتمند است که به کاربران کمک میکند تا بسیاری از ویژگی های پیامرسان یوتوپیا را هدایت کرده، پاسخ سوالات را پیدا کرده و هرکجا که لازم شد دستیار و کمکی داشته باشند. کاربران چه تازه کار و چه قدیمی میتوانند همیشه از راهنمایی های chatgpt استفاده کنند.

پیامرسان یوتوپیا یک پیامرسان کاملا غیر مرکزی است که امنیت و حریم خصوصی بی نظیر را به کاربران ارائه میدهد. بدون هیچ سرور، استخراخ اطلاعات و بدون هیچ گونه ردیابی. یوتوپیا به کاربران این امکان را میدهد که کنترل کامل به اطلاعات و ارتباطات خود داشته باشند. به علاوه یوتوپیا گستره ای از امکانت خاص را ارائه میدهد مانند قابلیت ارسال و دریافت UUSD ، ارز پایدار خود پیامرسان، و تعدادی از ابزار های امنیتی برای امتیت اطلاعات کاربران.

یکی از سخنگو های یوتوپیا میکوید: “یوتوپیا مفتخر است که دستیار chatgpt را معرفی میکند. ویژگی که استفاده از پلتفرم مارا  ساده تر از همیشه میکند. ما ایمان داریم که این ویژگی جدید، یک تغییر بزرگ برای کاربران ما خواهد بود که راحتی ها و حمایت های بی نظیری را ارائه میدهد.

دستیار chatgpt برای تمام کاربران به صورت رایگان در دسترس است. برای شروع، فقط اپلیکیشن یوتوپیا را از وبسایت یوتوپیا دانلود کرده و کار را اغاز کنید. با این ویژگی chatgpt هر جا که لازم است کمک های لازم را خواهید داشت.

منبع:تکراتو

 

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی