کد خبر: ۳۴۷۲۹
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۲ | ۱۸:۳۰

گوشی Vivo T2 5G چه مشخصاتی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Vivo T2 5G با نمایشگر +FHD و فناوری شارژ سریع ۴۴ واتی در هند عرضه شد.

به گزارش «نبض فناوری»، گوشی Vivo T2 5G که اخیراً وارد بازار هند شده است، دارای نمایشگر ۶.۳۸ اینچی FHD+ AMOLED با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، رزولوشن ۱۰۸۰ * ۲۴۰۰ پیکسل و میزان روشنایی ۱۳۰۰ نیت است. این محصول از تراشه کوالکام Snapdragon 695 SoC و پردازنده گرافیکی Adreno 619GB بهره می‌برد.

گوشی Vivo T2 5G با شش یا هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است، البته کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه microSD حافظه آن را افزایش دهند. این محصول با استفاده از رابط کاربری Funtouch OS مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‌شود. یک دوربین دوگانه در پنل پشتی آن تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و یک حسگر ثانویه دو مگاپیکسلی می‎‌شود. دوربین سلفی آن نیز از حسگر ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

گزینه‌های اتصال گوشی Vivo T2 5G شامل وای‌فای دوبانده، بلوتوث، GPS و یک پورت USB Type-C می‌شود. انرژی مورد نیاز این محصول نیز با استفاده از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‎‌شود و از فناوری شارژ سریع ۴۴ واتی بهره می‌برد. وزن این گوشی هوشمند ۱۷۲ گرم و ابعاد آن ۷.۸۰ * ۷۳.۵۳ * ۱۵۸.۹۱ میلی‌متر است.

گوشی Vivo T2 5G در دو نسخه عرضه می‎‌شود؛ نسخه اول با شش گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۲۳۲ دلار و نسخه دوم با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۲۵۶ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
وبگردی