کد خبر: ۳۴۷۶۵
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۲ | ۱۸:۰۵
وزیر ارتباطات در حاشیه جلسه هیات دولت

شرکت مخابرات برای پرداخت مطالبات بازنشستگان تعهد داده است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بر اساس اعلام مدیران شرکت مخابرات ایران در 11 استان نسبت به تسویه مطالبات بازنشستگان این شرکت اقدام شده است و متعهد شده اند در مابقی استان ها نیز این تسویه ها انجام شود.

به گزارش «نبض فناوری»، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و ناوری اطلاعات، در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره اقدامات وزارت ارتباطات برای پاسخ به مطالبات بازنشستگان شرکت مخابرات ایران گفت: شرکت مخابرات ایران به بخش خصوصی واگذار شد است و امور داخلی آن هیچ ارتباطی به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ندارد.
وی افزود: با وجود این ما پیگیر امور بازنشستگان این شرکت هستیم و در همین راستا مقرر شد که یک سوم از افزایش تعرفه تلفن های ثابت را صرف امورات داخلی و پرداخت مطالبات بازنشستگان کند.
زارع پور ادامه داد: سال گذشته دولت به شرطی با افزایش تعرفه تلفن های ثابت موافقت کرد که یک سوم از آن صرف مشکلات پرسنل و بازنشستگان مخابرات شود که مدیران شرکت مخابرات تعهد دادند و اعلام کرده اند که به این تعهد پایبند هستند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: بر اساس گزارشی که روز گذشته از طرف مدیران شرکت مخابرات ایران ارایه شد تاکنون در 11 استان مطالبات بازنشستگان پرداخت شده است و بار دیگر این تعهد را داده اند که به زودی در مابقی استان ها نیز این تسویه ها انجام شود.
وی در خاتمه گفت: اگر چه رفع مشکل پرسنل و بازنشستگان شرکت مخابرات ایران جزو وظایف سهامداران عمده این شرکت است اما با این وجود ما نیز پیگیر هستیم و امیدواریم این مشکلات هر چه زودتر رفع شود.

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
وبگردی