کد خبر: ۳۴۸۵۳
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ | ۱۷:۳۰

گوشی تاشو شیائومی MIX Fold 3 چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که احتمالا گوشی تاشو شیائومی MIX Fold 3 با استفاده از رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‌شود.

به گزارش «نبض فناوری»، گوشی تاشو شیائومی MIX Fold 3 که احتمالاً در ماه آگوست سال جاری عرضه می‌شود، دارای نمایشگر بیرونی ۶.۵ اینچی +OLED FHD و نمایشگر داخلی تاشو ۸.۰۲ اینچی +OLED FHD است. انتظار می‌رود که این محصول به تراشه Snapdragon 8 Gen 2 مجهز شود و با حافظه رم LPDDR5 و حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 4.0 همراه شود.

یک سیستم دوربین چهارگانه در پنل پشتی تاشو شیائومی MIX Fold 3 تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX898، یک دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی IMX858، یک دوربین تله‌فوتوی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی IMX858 می‌شود. گوشی تاشو یادشده از فناوری شارژ سیمی ۶۷ واتی و فناوری شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

انتظار می‌رود که گوشی تاشو شیائومی MIX Fold 3 با استفاده از رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا شود. با توجه به شایعات ارائه شده، این گوشی تاشو سبک‌تر و باریک‌تر از گوشی شیائومی MIX Fold 2 است. گوشی تاشو شیائومی MIX Fold 3 در بازارهای خارج از چین در دسترس نخواهد بود.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
وبگردی