کد خبر: ۳۴۸۶۲
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ | ۱۸:۰۴

گوشی Vivo Y78+ 5G عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Vivo Y78+ 5G با نمایشگر خمیده OLED عرضه شد.

به گزارش «نبض فناوری»، گوشی Vivo Y78+ 5G که اخیراً در چین معرفی شد، دارای نمایشگر بزرگ OLED با رزولوشن Full HD+، میزان روشنایی ۱۰۰۰ نیت و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است که صد درصد طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. یک دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی روی این نمایشگر تعبیه شده است. یک دوربین دوگانه در پنل پشتی گوشی Vivo Y78+ 5G قرار گرفته شده است که شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی می‌‎شود، یک فلاش LED نیز آن‌ها را همراهی می‌کند. گوشی یادشده با استفاده از سیستم‌عامل OriginOS 3 UI مبتنی بر سیستم‌عامل Android 13 OS اجرا می‎‌شود.

گوشی Vivo Y78+ 5G به تراشه Snapdragon 695 مجهز شده است که با ۱۲ گیگابایت حافظه رم LPDDR4x و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 2.2 همراه است. انرژی مورد نیاز این محصول با استفاده از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۴۴ واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند می‌توان به سیم‌کارت دوگانه، شبکه 5G، Wi-Fi 802.11ac، بلوتوث 5.1، GPS، یک پورت USB-C و یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری اشاره کرد.

ابعاد گوشی Vivo Y78+ 5G 7.89 * ۷۴.۷۹ * ۱۶۲.۲۴ میلی‌متر و وزن آن ۱۷۷ گرم است. این محصول در سه نسخه متفاوت عرضه می‌‎شود. نسخه اول با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۲۳۲ دلار عرضه می‎‌شود. نسخه دوم نیز با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۲۶۱ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. نسخه سوم نیز با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۲۹۰ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

گوشی Vivo Y78+ 5G در سه رنگ متفاوت مشکی، طلایی و آبی در تاریخ ۲۶ آوریل وارد بازار می‌شود. در حال حاضر مشخص نیست که این محصول خارج از چین نیز عرضه می‎‌شود یا خیر.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی