کد خبر: ۳۴۸۷۶
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ | ۱۹:۱۰

دستاوردهای فناورانه حوزه تجهیزات پزشکی و بیمارستانی در برزیل به نمایش درمی‌آید

پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی و بیمارستانی برزیل 2 تا 5 خردادماه سال 1402 برگزار خواهد شد.

به گزارش «نبض فناوری»، با حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی؛ پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی و بیمارستانی برزیل «Hospitalar 2023» برگزار می‌شود.

نمایشگاه تجهیزات بیمارستانی برزیل، کامل‌ترین و تخصصی‌ترین نمایشگاه مراقبت‌های بهداشتی در برزیل و آمریکای لاتین است. این نمایشگاه به عنوان جایگاهی برای نمایش فناوری‌های بیمارستانی شناخته شده است.

محصولات به نمایش درآمده در این نمایشگاه شامل حوزه‌های «فناوری‌های پزشکی»، «تجهیزات آزمایشگاهی»، «اوراژانس و حمل‌ونقل»، «ارتوپدی و توانبخشی»، «پزشکی و داروخانه بیمارستانی»، «فناوری اطلاعات و ارتباطات»، «فناوری ساختمان، پروژه ساخت و نگهداری»، «مبلمان و وسایل (اثاثیه)»، «لباس و پارچه برای استفاده عمومی»، «سیستم‌های لباسشوئی»، «موادغذایی و آشپزخانه بیمارستان»، «تجهیزات جراحی»، «کالاهای مصرفی پزشکی»، «پرستاری و نظارت»، «تروماتولوژی و توانبخشی پس از عمل»، «مراقبت در خانه» و «ادبیات (تخصصی) پزشکی» می‌شود.

حضور در این نمایشگاه به عنوان دریچه‌ای مناسب و مثمر ثمر برای تجارت در بازار مراقبت‌های پزشکی در بزیل و آمریکای لاتین محسوب می‌شود. علاقه‌مندان برای ثبت نام تا 10 اردیبهشت ماه سال 1402 فرصت دارند به این آدرس مراجعه کنند.

دستاوردهای فناورانه حوزه تجهیزات پزشکی و بیمارستانی در برزیل به نمایش درمی‌آید

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی