کد خبر: ۳۴۹۲۶
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ | ۱۷:۰۰

از ایلان ماسک تا رهبر کره شمالی: ماسک‌های ۲۰ هزار دلاری واقع‌گرایانه افراد مشهور

هر یک از ماسک‌های ساخته شده با قیمت 20 هزار دلار فروخته می‌شوند.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» یک هنرمند با نام «لندون مایر»، ماسک‌های واقع‌گرایانه‌ای از چهره‌های شناخته حوزه فناوری، مانند «ایلان ماسک»، مدیرعامل توییتر و «مارک زاکربرگ»، مدیرعامل متا طراحی کرده است. هرکدام از این ماسک‌ها که اخیراً در کنفرانس NFT نیویورک به نمایش گذاشته شدند، 20 هزار دلار قیمت دارد و ساخت آن یک ماه یا بیشتر طول می‌کشد.

«مایک وینکلمن»، هنرمند دیجیتالی که در توییتر با نام Beeple شناخته می‌شود، این ماسک‌ها را در یک رویداد ماهواره‌ای به نمایش گذاشت که براساس چهره افراد مشهوری از جمله ماسک، زاکربرگ، «اندی وارهول»، هنرمند آمریکایی، «جف بیزوس»، مدیرعامل سابق آمازون و حتی «کیم جونگ اون»، رهبر کره شمالی ساخته شده‌اند.

ماسک ایلان ماسک!

Beeple در توییت خود توضیح می‌دهد که این ماسک‌ها توسط «لندون مایر»، هنرمند اهل دنور، کلرادو ساخته شده است.

او به نشریه اینسایدر اعلام کرد که همکاری‌اش با مایر در اواخر سال 2021 آغاز شد، زمانی که مایر ماسک اندی وارهول را ساخته بود. مایر پس از آن تقریباً تمام سال گذشته را روی بیش از ده‌ها ماسک کار کرده است و موفق شده تا چهره‌های مصنوعی واقع‌گرایانه‌ای از افراد مشهور صنعت فناوری را طراحی کند.

او ادعا می‌کند که برای ساخت اولین ماسک از هر شخصیت، 20 هزار دلار هزینه می‌کند و این میزان برای نسخه جدید ماسک‌هایی که قبلاً قالب آن‌ها طراحی شده بود، بین 7000 تا 15 هزار دلار است. طراحی عجیب دیگر ماسک‌ها اینکه آن‌ها در مقایسه با سر واقعی انسان‌ها، می‌توانند کمی بزرگ‌تر باشند.

Beeple که در سال 2021 یکی از قطعات هنری دیجیتال خود با نام «Everydays: The First 5000 Days» را به قیمت 70 میلیون دلار فروخته بود، در توییتی درباره این ماسک‌ها نوشت و گفت که قصد دارد از آن‌ها به‌عنوان چیزی که از آن به‌عنوان «مجسمه‌های زنده» یاد کرده، استفاده کند.

منبع:دیجیاتو

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی