کد خبر: ۳۴۹۷۹
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ | ۱۶:۳۰

تبلت لنوو Tab M8 (4th Gen) 2024 در وب‌سایت TDRA مشاهده شده است

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که تبلت Lenovo Tab M8 (4th Gen) 2024 در وب‌سایت TDRA مشاهده شده است.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت لنوو قصد دارد یک تبلت جدید از سری M عرضه کند، سال گذشته نیز محصولی به نام Lenovo Tab M8 را وارد ژاپن و دیگر بازارها کرده است. هم‌اکنون در حال کار بر جایگزین این محصول به نام Lenovo Tab M8 (4th Gen) است. این محصول با شماره مدل TB301FU در وب‌سایت TDRA مشاهده شده است.

همانطور که از نام تبلت لنوو Tab M8 (4th Gen)2024 مشخص است، این محصول در سال ۲۰۲۴ میلادی عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود که تبلت یادشده از نمایشگر هشت اینچی IPS LCD با رزولوشن HD، بلندگوهای دوگانه و یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری بهره ببرد. این محصول به تراشه مدیاتک Helio A22 مجهز خواهد شد و با سه گیگابایت حافظه رم LPDDR4x و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است، البته کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه microSD حافظه آن را افزایش دهند.

تبلت لنوو Tab M8 (4th Gen)2024 با استفاده از سیستم‌عامل Android 12 OS اجرا می‌شود. یک دوربین سلفی دو مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر آن و یک دوربین پنج مگاپیکسلی روی پنل پشتی آن تعبیه شده است. انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‎‌شود. شرکت سازنده ادعا می‌کند که تبلت جدید ذکرشده با یک بار شارژ کامل تا ۱۶ ساعت شارژدهی دارد.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
وبگردی