کد خبر: ۳۵۰۳۹
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ | ۱۶:۲۰

نخستین کنگره بین‌المللی هوش مصنوعی در علوم پزشکی برگزار می‌شود

«نخستین کنگره هوش مصنوعی در علوم پزشکی» 27 تا 29 اردیبهشت‌ماه سال 1402 در 5 محور اصلی برگزار می‌شود.

به گزارش «نبض فناوری»، این رویداد به شکل حضوری و آنلاین و به همت دانشگاه علوم پزشکی هوشمند در جزیره کیش در 5 محور اصلی «فناوری های پیشرفته در حوزه پزشکی»، «هوش مصنوعی در پزشکی»، «سلامت هوشمند»، «راه‌حل‌های هوشمند در حوزه پزشکی» و «سایر موضوعات مرتبط» برگزار خواهد شد.

کنگره هوش مصنوعی در علوم پزشکی موضوعات مختلفی چون «تکنولوژی های پیشرفته پزشکی»، «تجهیزات پیشرفته دیجیتال»، «ابزارهای پوشیدنی»، «پردازش پیشرفته داده‌های پزشکی»، «زیست‌پزشکی سامانه‌ای»، «هوش مصنوعی در علوم پزشکی»، «کلینیک پزشکی مجازی»، «تشخیص دقیق و سریع»، «کاهش خطاهای پزشکی»، «بیوپسی مجازی»، «IoMRT»، «سلامت هوشمند»، «ارتقاء سرویس سلامت» و «سلامت همراه» را در اولویت قرار داده است.

«سیستم‌های مراقبتی هوشمند پیشرفته»، «پردازش داده‌های سلامت»، «دسترسی آسان و برابر به سیستم سلامت همگانی»، «راهکارهای پزشکی هوشمند»، «آموزش پزشکی هوشمند»، «سرویس‌های درمان از راه دور»، «سرویس‌های پزشکی شخص محور»، «جلسات مجازی و هوشمند» و «دستیار هوشمند و مجازی» نیز دیگر موضوعات مطرح در این رویداد است.

این کنگره فرصتی منحصر بفرد برای ارائه نتایج نظری، روش شناختی و کاربردی مرتبط با بکارگیری هوش مصنوعی در پزشکی است. از آنجایی که تجهیزات پزشکی مبتنی بر هوش مصنوعی به سرعت در حال تبدیل شدن به راه حل‌های انجام پذیر برای روش بالینی هستند، تمرکز رویداد پیش رو بر تبادل ایده‌ها و اکتشافات نوین بین پزشکان، اساتید دانشگاه، پژوهشگران بنیادی و صنعت، اپیدمیولوژیست‌ها، دانشمندان کامپیوتر و داده‌ و افراد اجرایی است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و حضور در این رویداد به این آدرس مراجعه کنند.

نخستین کنگره بین‌المللی هوش مصنوعی در علوم پزشکی برگزار می‌شود

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی