کد خبر: ۳۵۱۰۴
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ | ۱۱:۳۱
همزمان با دوازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری «اینوتکس ۲۰۲۳»

تور بازدید از ناحیه نوآوری پردیس برگزار می‌شود

تور بازدید از ناحیه نوآوری پردیس همزمان با دوازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری «اینوتکس ۲۰۲۳» در روز‌های ۱۹ الی ۲۲ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

به گزارش «نبض فناوری» به نقل از ستاد خبری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳، تور بازدید از ناحیه نوآوری پردیس همزمان با نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. در این برنامه بازدید کنندگان نمایشگاه اینوتکس می‌توانند با اکوسیستم نوآوری و فناوری پارک آشنا شوند.

آشنایی با شرکت‌های پارک، حوزه فعالیت و محصولات تولیدی آنها، بازدید از فاز‌های مختلف پارک و آشنایی با برنامه ریزی‌های پارک برای گسترش در فاز‌های آینده و آشنایی با مراکز عمومی و تخصصی ارائه دهنده خدمات در پارک از موارد تور‌های بازدید نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ است.

تور بازدید از پارک فناوری پردیس شامل «گشت شهری در پارک» و «بازدید از فضای داخلی و آشنایی با محصولات برخی شرکت‌های مستقر» می‌شود. هم چنین بازدید از بخش‌های مختلف نمایشگاه اینوتکس نیز در این تور قرار دارد. مدت زمان در نظر گرفته شده برای هر دوره تور، ۱.۵ تا ۲ ساعت می‌باشد.

این تور بازدید مختص کلیه بازدید کنندگان نمایشگاه اینوتکس در تمام سنین است و افراد یا گروه‌های متقاضی برای ثبت نام شرکت در این برنامه به عنوان متقاضی حضور در نمایشگاه اینوتکس در سایت inotex.com ثبت نام کنند. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۱۲۸۹۲۴۳۵۹ تماس حاصل نمایند.

اینوتکس ۲۰۲۳ از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. این نمایشگاه میزبان بیش از ۴۰۰ شــرکت نوآور و فناور در قالب غرفه دار، ۱۵۰ سرمایه‌گذار استارتاپی، ۴۰۰ جلسه بین کسب‌وکار‌ها و ۲۰ رویداد و بخش جانبی خواهد بود. این نمایشگاه یک رویداد منحصر به فرد در اکوسیستم نوآوری و فناوری است که هرساله توسط پارک فناوری پردیس و با حضور کارآفرینان و صاحب‌نظران مطرح حوزه علم و فناوری برگزار می‌شود.

برچسب ها: اینوتکس2023
ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی