کد خبر: ۳۵۱۱۰
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ | ۱۳:۰۰

هکرها اطلاعات مشتریان وسترن دیجیتال را دزدیدند

شرکت وسترن دیجیتال اعلام کرد هکرها به پایگاه داده داخلی فروشگاه آنلاین این شرکت که حاوی اطلاعات شخصی نظیر نام، نشانی و جزئیات کارت اعتباری مشتریان بوده است، دسترسی پیدا کردند.

به گزارش «نبض فناوری»، این شرکت سازنده هارد درایو رایانه، در بیانیه‌ای، درباره دسترسی غیرقانونی به رایانه‌های خود که نخستین بار در ۲۶ مارس فاش کرده بود، توضیح داد. وسترن دیجیتال با افرادی که اطلاعات آنها احتمالا به سرقت رفته، تماس گرفته است و بخش زیادی از سیستم‌های این شرکت که به عنوان یک اقدام احتیاطی آفلاین شده بود، اکنون فعال هستند.

در بیانیه وسترن دیجیتال آمده است: کارخانه‌های ما در جریان این واقعه، فعال بودند و همچنان محصولات مورد نیاز مشتریان را ارسال می‌کنند. ما از علنی شدن بخشی از اطلاعات وسترن دیجیتال مطلع بوده و درباره معتبر بودن این داده‌ها تحقیق می‌کنیم و به دادن گزارش درباره یافته‌های خود به شکل مناسب، ادامه خواهیم داد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، وسترن دیجیتال که در کالیفرنیا مستقر است، یکی از بزرگترین شرکت‌های سازنده هارد درایو است و در پی کاهش فروش محصولات مصرفی، مانند همتایانش با افت شدید تقاضا روبرو شده است.

منبع/ ایسنا

ارسال نظرات
به دلیل نگرانی از ایمنی داده‌ها؛ هلند استفاده از فیس‌بوک را ممنوع می‌کند
وبگردی