کد خبر: ۳۵۱۳۹
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ | ۲۰:۰۰

خلق منابع مالی جدید برای تحقق اقتصاد دانش‌بنیان

جذب منابع مالی جدید برای توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و رشد حداکثری تولیدات دانش‌محور و فناورانه مهم‌ترین هدفی است که رویداد فینوتکس در نخستین دوره برگزاری خود دنبال می‌کند.

به گزارش «نبض فناوری»، نخستین دوره رویداد بین‌المللی تامین‌مالی حوزه نوآوری و فناوری(فینوتکس) با حضور سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی 19 تا 22 اردیبهشت‌ماه سال 1420 توسط معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان برگزار می‌شود تا ظرفیت‌های تامین مالی به نمایش درآید و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در اقتصاد دانش‌بنیان معرفی شود.

این رویداد ملی بخش‌های متعددی همچون «جشنواره معرفی و تجلیل از تاثیرگذارترین نهادهای تامین مالی و سرمایه‌گذاری در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان»، «برگزاری پنل‌ها، سمینارها و کارگاه‌های آموزشی»، «کافه سرمایه در قالب برگزاری جلسات رودررو و هم‌رسانی بین تیم‌های استارتاپی و سرمایه‌گذاران»، «استقرار میز مشاوران برای ارائه خدمات مشاوره تامین مالی و سرمایه‌گذاری حوزه دانش‌بنیان» و «برگزاری نمایشگاه اختصاصی نهادهای مالی و سرمایه گذاری» را برای مخاطبان خود در نظر گرفته است.

نخستین رویداد بین‌المللی تأمین مالی نوآوری و فناوری کشور با هدف رفع نیاز‌های سرمایه‌گذاران و سرمایه‌پذیران همزمان با دوازدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس اردیبهشت ماه امسال در پارک پردیس فناوری برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این رویداد و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به این آدرس مراجعه کنند.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی