کد خبر: ۳۵۱۸۴
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ | ۱۷:۵۸

بایگانی حساب‌های بیکار توئیتر

مدیرعامل توئیتر اعلام کرد که برای حذف حساب‌های بیکار، آنها را بایگانی می‌کند.

به گزارش «نبض فناوری»، رویترز اعلام کرد، ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت توئیتر، روز دوشنبه در توئیتی اعلام کرد که پلتفرم رسانه اجتماعی توئیتر حساب‌هایی را که برای چندین سال غیرفعال بوده‌اند حذف خواهد کرد و گفت که این اقدام برای آزاد کردن دسته‌های رها شده مهم است.

ماسک در توئیتی جداگانه گفت حساب‌های غیرفعال بایگانی خواهند شد، وی هیچ جزئیاتی درباره زمان شروع این فرآیند نداده است.

هنوز مشخص نیست که کاربران توئیتر چگونه می‌توانند به حساب های آرشیو شده دسترسی پیدا کنند. ماسک همچنین گفت که کاربران در این پلتفرم ممکن است شاهد کاهش تعداد دنبال کننده‌ها باشند، زیرا شاید چندین حساب غیرفعال حذف شوند.

طبق سیاست توئیتر، کاربران باید حداقل هر 30 روز یک بار وارد حساب کاربری خود شوند تا از حذف دائمی به دلیل عدم فعالیت طولانی مدت جلوگیری کنند.

ماسک در اوایل این ماه، تهدید کرد که حساب توئیتر رادیو ملی آمریکا را به یک شرکت دیگر اختصاص خواهد داد. این پخش کننده پس از آن که توئیتر برچسبی مبتنی بر «رسانه وابسته به دولت» به حساب این رادیو زد ارسال محتوا در 52 فید رسمی توئیتر را متوقف کرد.

توئیتر ماه گذشته تیک آبی تایید شده را از نمایه هزاران نفر از جمله افراد مشهور، روزنامه نگاران و سیاستمداران برجسته حذف کرد.

ماسک تأیید حساب را به بخشی از اشتراک آبی توئیتر تبدیل کرده است تا از این طریق مقداری از درآمد از دست رفته توئیتر را احیا کند.

رکود اقتصادی در آمریکا و مشکلات شرکت‌های فناوری، دو مسئله جداناپذیر هستند. ادامه دار شدن این مشکل باعث شد تا شرکت های فناوری از جمله توئیتر دست به اخراج های گسترده ای بزنند تا از این طریق هزینه های خود را جبران کنند. از طرف دیگر اخیرا روی آوردن به سیاست های ارائه خدمات پولی و درآمدزایی از این طریق یکی دیگر از استراتژی های این شرکت ها برای غلبه بر مشکلات مالی است.

منبع/ فارس

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی