کد خبر: ۳۵۱۹۱
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ | ۱۹:۰۴

همکاری‌های مشترک ایران و ازبکستان در حوزه انرژی‌های تجدید‌پذیر ارتقا می‌یابد

هیاتی متشکل از شرکت‌های دانش‌بنیان صادراتی حوزه انرژی به ازبکستان اعزام می‌شوند تا ضمن معرفی توانمندی‌های خود؛ با ظرفیت‌های این کشور نیز آشنا شوند.

به گزارش «نبض فناوری»، با حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری جمعی از فعالان حوزه انرژی برای بازدید از زیرساخت‌های حوزه انرژی و بررسی و امکان‌سنجی فرصت‌های مشارکت در موضوعات انرژی‌های تجدید‌پذیر (خورشیدی و بادی) و تولید برق به ازبکستان اعزام می‌شوند.

هیات تجاری ایران 24 تا 31 اردیبهشت‌ماه سال 1402 به این کشور اعزام خواهند شد تا بتوانند کسب‌وکار خود در این کشور را توسعه دهند. برگزاری نشست‌های رودررو، بازدید از نمایشگاه انرژی ازبکستان و بازدید از زیرساخت‌های فناوری و صنعتی این کشور از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای هیات اعزامی خواهد بود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام تا 21 اردیبهشت‌ماه فرصت دارند به این آدرس مراجعه کنند.

بازار ازبکستان زمین خوبی برای توسعه محصولات دانش بنیان و خلاق ایرانی است. این بازار می‌تواند فرصت مناسبی برای شرکت های دانش بنیان ایرانی باشد تا محصولات ایران‌ساخت خود را در این بازار توسعه دهند. ایران و ازبکستان ظرفیت های بالایی برای همکاری های مشترک دارند که این کار با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و همکاری‌های دولتی محقق خواهد شد.

همکاری‌های مشترک ایران و ازبکستان در حوزه انرژی‌های تجدید‌پذیر ارتقا می‌یابد

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در اول اردیبهشت 1403 هاوینگ بیت‌کوین فرا رسید
به دلیل نگرانی از ایمنی داده‌ها؛ هلند استفاده از فیس‌بوک را ممنوع می‌کند
وبگردی