کد خبر: ۳۵۲۷۳
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۰

چگونه می‌توان از طریق متاورس کسب درآمد کرد؟

متاورس یک پدیده رو به پیشرفت است و تمامی افراد علاقه‌مند به این تکنولوژی منتظر روزی هستند که همانند دنیای واقعی بتوانند در آن زندگی کنند؛ بنابراین این فناوری یکی از گزینه‌هایی است که به راحتی می‌توان از طریق این فناوری نوین کسب درآمد کرد.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» امروزه شاهد ظهور و رشد فناوری‌های نوین هستیم که هر کدام از این فناوری‌ها به نوبه خود تحولات عظیمی را در بخش‌های کلیدی ایجاد خواهند کرد. یکی از این فناوری‌ها متاورس است که طی سال‌های اخیر بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

حال می‌پرسید که متاورس چیست و چه کاربردی دارد؟ متاورس پیوند جهان فیزیکی با زندگی دیجیتال، دنیای آواتار‌ها و نسل بعدی اینترنت است؛ بنابراین متاورس Metaverse واژه‌ای ترکیبی متشکل از meta به معنی «فراتر» و universe به معنی «جهان» است و می‌توان آن را «فراتر از جهان» ترجمه کرد. 

می‌توان گفت که متاورس وضعیتی است که قرار است جانشین اینترنت کنونی شود و تمام محتوای آن را، اما با محدودیت‌های دسترسی بسیار کمتری به کاربران عرضه کند. پلتفرم‌های آنلاین فعلی به کاربران اجازه می‌دهند در همان محدوده مختص هر سرویس تا حدودی آزادانه حرکت کنند؛ اما قابلیت تعامل‌پذیری بین پلتفرمی را محدود می‌کنند. بر خلاف اینترنت فعلی، کاربران متاورس تغییرات ایجادشده به‌وسیله کاربران دیگر را در لحظه و زمان واقعی تجربه خواهند کرد. اگر کاربری هرگونه تغییری در متاورس ایجاد کند، آن تغییر دائمی بوده و بلافاصله برای همه قابل مشاهده است.

شرکت‌های بزرگی مثل مایکروسافت، گوگل، انویدیا و برخی از شرکت‌های مطرح از آن استفاده می‌کنند.
براساس این گزارش متاورس در دنیای بازی و فیلم و سریال و بلاکچین نیز ورود کرده است که با ورود خود تحولات گسترده‌ای را در این حوزه‌ها ایجاد کرده است.

طبق پیش‌بینی‌ها، انتظار می‌رود که متاورس تا چندسال آینده خود را بیشتر از طریق واقعیت مجازی نشان دهد. متاورس دنیایی جایگزین و دیجیتالی که می‌تواند برای اهداف مختلف شخصی و سازمانی مورد استفاده قرار گیرد.

متاورس یک پدیده رو به پیشرفت است و تمامی افراد علاقه‌مند به این تکنولوژی منتظر روزی هستند که همانند دنیای واقعی بتوانند در آن زندگی کنند. خوشبختانه متاورس طرفداران بسیاری در ایران دارد چراکه یکی از مزایای متاورس کسب درآمد از آن است. شما می‌توانید به راحتی با راه اندازی کسب کار در متاورس کسب درآمد کنید.

متاورس در ایران، با سرعت بسیار اندکی در حال شناخته شدن است. با توجه به این که رسانه‌های مختلفی در این زمینه فعالیت می‌کنند، اما همچنان تغییری در سرعت آشنایی کاربران با متاورس ایجاد نشده است. البته این موضوع کمی به بحث اعتماد سازی نیز مربوط است چراکه هنوز برخی‌ها به این تکنولوژی اعتماد ندارند و برایشان سؤال است که چرا باید در یک دنیای مجازی پول خرج کنند در صورتی که منفعتی برای جسم فیزیکی آن‌ها ندارد.

براساس این گزارش باید تأکید کرد و گفت متاورس در حال فراگیر شدن است و به زودی در کشور نیز رشد بسیاری خواهد کرد. درست همانند ارز‌های دیجیتالی که امروزه در ایران دارای محبوبیت فراوان است. در این لحظه نیز می‌توان گفت که درست است که در حال حاضر نام متاورس در ایران کمتر شنیده می‌شود، ولی به زودی سرتاسر ایران را به خود مشغول خواهد کرد و بر سر زبان‌ها خواهد افتاد.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی