کد خبر: ۳۵۲۸
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۹ | ۱۵:۴۷

دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ برای کارشناسان بیمه سرمد

دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ در ستاد مرکزی بیمه سرمد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، واحد آموزش سرمایه انسانی و امور پشتیبانی سرمد به منظور ارتقای سطح مهارت‌ های بازاریابی دیجیتالی و مارکتینگ کارشناسان واحدهای نوآوری و توسعه بازار، بانک و بیمه، روابط عمومی، شبکه فروش و فناوری اطلاعات، دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ را برگزار کرد.
مهدی فروغی مدیر مارکتینگ بیمیتو و حامی غفاری مدیر محتوای وب 24 مدرسان این دوره آموزشی بودند که برخی از سرفصل‌های آن، تغییرات مارکتینگ، ایونت و رویداد، بازاریابی درون‌گرا، بازاریابی محتوایی، مزایای بازاریابی محتوایی، تحقیقات بازار، کمپین ها و مراحل توسعه یک کمپین بازاریابی دیجیتال بود.



ارسال نظرات
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
وبگردی