کد خبر: ۳۵۳۹۴
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ | ۰۹:۳۰

برخلاف انتظار، بینگ جایگزین موتور جستجوی گوگل در گوشی‌های سامسونگ نمی‌شود

درحالی‌که گزارش‌ها از احتمال استفاده از بینگ به‌جای جستجوگر گوگل در گوشی‌های سامسونگ خبر داده بودند، گزارشی جدید می‌گوید این برنامه لغو شده است.

به گزارش «نبض فناوری»، طبق گزارش‌های قبلی، سامسونگ درحال بررسی استفاده از بینگ در مرورگر Internet Browser به‌جای جستجوگر گوگل بود، اما حالا وال استریت ژورنال در گزارشی مدعی شده است که کره‌ای‌ها فرایند بررسی را متوقف کرده‌اند.

گوگل موتور جستجوی پیش‌فرض گوشی‌های سامسونگ باقی می‌ماند

مدت‌هاست جستجوگر گوگل موتور جستجوی پیش‌فرض مرورگر سامسونگ Internet Browser است؛ مرورگری که به‌طور پیش‌فرض روی گوشی‌های سامسونگ نصب شده. حالا به نظر می‌رسد که این رویکرد ادامه داشته باشد و خبری از استفاده از بینگ در این مرورگر به‌عنوان موتور جستجوی پیش‌فرض نخواهد بود.

طبق گزارشی که در گذشته منتشر شده بود، کارمندان گوگل از این موضوع که شاید سامسونگ به‌جای جستجوگر گوگل از بینگ در محصولاتش استفاده کند، شوکه شده بودند؛ چرا که چنین کاری می‌تواند 3 میلیارد دلار به درآمد سالانه گوگل آسیب بزند.

به گزارش وال استریت ژورنال، سامسونگ به این موضوع فکر می‌کرده است که استفاده بینگ در Internet Browser تأثیری چندانی روی کاربران ندارد؛ چرا که بسیاری از آن‌ها از این مرورگر استفاده نمی‌کنند. اما در ادامه کره‌ای‌ها نگران رابطه‌شان با گوگل شدند و به همین دلیل دیگر برنامه‌ای برای این جابه‌جایی ندارند.

درحال‌حاضر نمی‌دانیم به‌طور دقیق چرا سامسونگ اصلاً به فکر استفاده از بینگ به‌جای جستجوگر گوگل بوده است، اما احتمالاً تمرکز مایکروسافت روی هوش مصنوعی یکی از دلایل این تصمیم بوده است. بینگ با استفاده از هوش مصنوعی پیشرفته‌تر از گذشته شده است، اما گوگل هم می‌خواهد قابلیت‌های هوش مصنوعی را به موتور جستجوی خود اضافه کند. با توجه به این موضوع، کاربران گوشی‌های سامسونگ درنهایت به ابزارهای هوش مصنوعی دسترسی پیدا خواهند کرد.

درنهایت وال استریت ژورنال به این موضوع اشاره کرده است که سامسونگ درحال‌حاضر دیگر برنامه‌ای برای تغییر موتور جستجوی پیش‌فرض محصولاتش ندارد، اما شاید در آینده دوباره تصمیم به استفاده از بینگ بگیرد.

منبع/ دیجیاتو

برچسب ها: گوگل سامسونگ بینگ
ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
وبگردی