کد خبر: ۳۵۳۹۵
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ | ۲۰:۳۰

پیکسل 7a گوگل در تست مقاومت عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود نشان داد+ فیلم

پیکسل 7a حتی از نسخه گران‌تر خود نیز در تست مقاومت عملکرد بهتری دارد.

به گزارش «نبض فناوری»، پیکسل 7a، جدیدترین گوشی میان‌رده گوگل که هفته گذشته معرفی شده بود، توسط کانال یوتیوب معروف JerryRigEverything مورد آزمایش مقاومت قرار گرفت.

تست مقاومت پیکسل 7a

JerryRigEverything در اولین آزمایش دوام پیکسل 7a به سراغ نمایشگر آن می‌رود. هرچند گوشی میان‌رده گوگل از گوریلا گلس 3 پشتیبانی می‌کند، اما در سطح 6 و 7 سختی ماوس شاهد خراش‌هایی روی صفحه نمایش دستگاه هستیم. قاب فلزی این گوشی نیز به‌راحتی خراشیده می‌شود. دکمه‌های فلزی تنظیم صدا و پاور آن نیز قابل جابجایی هستند.

پس از آن، نوبت به آزمایش حرارت دستگاه می‌رسد و پیکسل 7‌a به مدت 25 ثانیه در برابر شعله مقاومت می‌کند اما پس از دور کردن منبع حرارت، به‌سرعت بهبود می‌یابد.

مهم‌ترین نکته پیکسل 7a به تست خم‌شدن آن مربوط می‌شود. گوشی گوگل حتی پس از اینکه از هر دو طرف به آن فشار زیادی وارد می‌شود نیز مقاومت زیادی دارد و از خم شدن جلوگیری می‌کند. نکته شگفت‌انگیزتر اینکه گوشی دارای بدنه پلاستیکی است و «زک» (مجری کانال یوتیوبی) اشاره می‌کند که حتی بهتر از گوشی‌های شیشه‌ای است که می‌توانند به چندین قطعه خرد شوند.

پیکسل 7a میان‌رده، به‌طور کلی در آزمایش مقاومت خود حتی از پیکسل 7 پرو گران‌تر نیز عملکرد بهتری داشته است. حتی این دستگاه از ایسوس راگ فون 7 Ultimate که اخیراً مورد آزمایش قرار گرفته بود نیز عملکرد بهتری دارد.

از نظر مشخصات، گوشی گوگل دارای نمایشگر 6.1 اینچی OLED با نرخ تازه‌سازی تصویر 90 هرتز، تراشه گوگل تنسور G2، سیستم عامل اندروید 13، 128 گیگابایت حافظه داخلی، 8 گیگابایت رم، باتری 4386 میلی‌آمپرساعتی و دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی است.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
وبگردی