کد خبر: ۳۵۴۱۷
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۰

دوچرخه‌های الکتریکی کارگو Vvolt رونمایی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت Vvolt از سه دوچرخه کارگو الکتریکی جدید رونمایی کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت Vvolt از سه دوچرخه کارگو الکتریکی جدید با ویژگی‌های منحصر به فرد و کاربردی رونمایی کرده است. این محصولات که شامل Vvolt Slice Lite، PIE و Slice DLX می‌شود ویژگی‌های قابل‌توجهی دارد. دوچرخه کارگو Slice Lite دارای یک موتور هاب عقب است، حداکثر سرعت ۲۰ مایل با پدال را ارائه می‌دهد و قادر است حداکثر ۴۰ پوند وزن را حمل کند.

انرژی مورد نیاز دوچرخه کارگو Slice Lite با استفاده از یک بسته باتری ۵۰۰ وات ساعتی تامین می‌شود که با یک بار شارژ تا ۵۰ مایل برد دارد. همچنین، محصول یادشده دارای سنسور گشتاور است که قدرت را برای تجربه سواری هوشمند در حین رکاب زدن تعدیل می‌کند.

دوچرخه کارگو PIE حداکثر سرعت ۲۸ مایل در ساعت را ارائه می‌دهد، انرژی مورد نیاز آن با استفاده از یک باتری ۱۰۰ وات ساعتی تامین می‌شود و با هر بار شارژ تا ۸۰ مایل رانندگی را ارائه می‌دهد. همچنین، این محصول دارای GPS و سیستم هوشمند 4G، سیستم ضد سرقت و به‌روزرسانی OTA است. PIE دارای سیستم ترمز چهارگانه دیسکی هیدرولیک با روتورهای ۱۸۰ میلی‌متری است.

دوچرخه کارگو Vvolt Silce DLX دارای طراحی خلاقانه و نوآورانه است و مانند PIE حداکثر سرعت ۲۸ مایل در ساعت را ارائه می‌دهد. انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۶۰۰ وات ساعتی تامین می‌شود و با یک بار شارژ تا ۸۰ مایل را طی می‌کند.

قیمت پیش‌خرید دوچرخه الکترونیکی Vvolt Slice Lite به میزان ۲۰۴۹ دلار ارزیابی شده است، در حالی که PIE با قیمت ۴۴۹۹ دلار عرضه می‌شود. دوچرخه Vvolt Slice DLX نیز با قیمت ۳۹۹۹ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
وبگردی