کد خبر: ۳۵۴۲۱
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ | ۱۲:۳۰

تصاویر زنده و برخی مشخصات کلیدی سری آنر 90 فاش شد

گوشی‌های این سری آنر به سنسور دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی مجهز می‌شوند.

به گزارش «نبض فناوری»، گوشی‌های سری آنر 90 در تاریخ 20 مه (8 خردادماه) رسماً معرفی خواهند شد. اکنون تصاویر زنده‌ای از این سری منتشر شده است که برخی عناصر طراحی و گزینه‌های رنگی دستگاه‌ها را نشان می‌دهد. علاوه‌براین، در گزارش دیگری مشخصات مربوط به دوربین، باتری و نمایشگر دستگاه‌ها فاش شده است.

تصاویر زنده و برخی مشخصات کلیدی سری آنر 90 فاش شد

تصاویر منتشرشده از گوشی‌های آنر 90 و 90 پرو که توسط یک منبع قابل اعتماد در Weibo به اشتراک گذاشته شده‌اند، این دستگاه‌ها را در چهار گزینه رنگی جذاب نقره‌ای، آب، سبز و مشکی نشان می‌دهند. تفاوت قابل‌توجهی که در این دستگاه‌ها دیده می‌شود، به بریدگی بالای نمایشگر آن‌ها مربوط می‌ شود که در نسخه استاندارد آنر 90 به شکل یک حفره و در نسخه پرو به شکل یک بریدگی کپسولی دیده می‌شود.

تصاویر زنده و برخی مشخصات کلیدی سری آنر 90 فاش شد

مشخصات سری آنر 90

درباره مشخصات دستگاه‌ها، آنر از طریق حساب Weibo خود اعلام کرده است که این گوشی‌ها به دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی مجهز خواهند شد. هرچند این موضوع اعلام نشده، اما احتمالاً شاهد سنسور ISOCELL HP3 سامسونگ خواهیم بود که آنر 80 پرو از آن بهره می‌برد. البته Digital Chat Station نیز ادعا کرده که وضوح سنسور به 160 مگاپیکسل محدود نخواهد شد و چینی‌ها این‌بار از تمام پتانسیل آن استفاده می‌کنند.

تصاویر زنده و برخی مشخصات کلیدی سری آنر 90 فاش شد

علاوه‌براین، آنر 90 و آنر 90 پرو دارای نمایشگری خواهند بود که در آن از فناوری مخصوص برای محافظت از چشم استفاده شده است و به باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی مجهز می‌شوند.

تصاویر زنده و برخی مشخصات کلیدی سری آنر 90 فاش شد

بااین‌حال، انتظار می‌رود که اکثر مشخصات اصلی سری آنر 90 بدون تغییر باقی بماند. به عنوان مثال، گفته شده است که آنر 90 پرو رده‌بالا مانند مدل قبلی خود همچنان از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 بهره می‌برد. باید دید که آنر قصد دارد گوشی‌های جدید را با افزایش قیمت وارد بازار کند یا این دستگاه‌ها دارای همان برچسب قیمت مدل‌های قبلی خواهند بود.

تصاویر زنده و برخی مشخصات کلیدی سری آنر 90 فاش شد

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
سیامک
۲۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
به نظر من این خبر فقط یه تبلیغات برای سامسونگ بود نه معرفی آنر، شما باور کنید زیر برند هواوی که برای دور زدن تحریم ها مثلا از هواوی جدا شده با این قدرت دوربین و لنز دوربین بیاد از لنز 200 مگاپیکسلی سامسونگ استفاده کنه، سامسونگ اگه دوربین های خوبی داشت امتیاز دگزمارک رو میگرفت نه اینکه پرچمدارش پنجم بشه، معمولا آنر از قدیم یا از دوربین آنجل و یا دوربین سونی برای گوشی های خود استفاده میکرد، من آنر 70 دارم فوق العاده است واقعا دوربین خوبی داره
0
0
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی