کد خبر: ۳۵۴۷۶
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۵:۰۵

بازدید هیات ایرانی از مراکز علمی اندونزی

هیات ایرانی متشکل از شرکتهای دانش بنیان از مراکز علمی و همچنین پارک علم و فناوری «کلبه» در اندونزی بازدید کردند و در خصوص همکاری در آینده به گفتگو نشستند.

به گزارش «نبض فناوری»، همزمان با حضور رییس محترم جمهوری اسلامی ایران در کشور اندونزی، هیاتی از شرکت‌های دانش بنیان ایرانی فعال درعرصه تجهیزات پزشکی همراه با روح اله دهقانی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری، مصطفی قانعی دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان سلامت و جمعی از مدیران و معاونان این معاونت به این کشور سفر کردند.

قانعی در حاشیه این سفر گفت: امروز فرصتی شد تا به همراه شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی از مراکز علمی و پارک فناوری کلبه اندونزی بازدید کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در این بازدید، رئیس پارک علم و فناوری اندونزی گزارشی از شرکت‌های مستقر در پارک ارائه کرد، گفت: کیت‌های تشخیصی، نخ بخیه، تجهیزات آزمایشگاهی، داروهای بیوسیمیلار،اتاق تمیز و ... در این پارک توسط محققانشان به تولید می‌رسد.

وی ادامه داد: شرکت‌های ایرانی در این بازدید با دستاوردهای محققان کشور اندونزی آشنا شدند و امیدوار هستیم در فضایی که با حضور رئیس جمهور ایران در اندونزی فراهم می‌شود بتوانیم بیش از گذشته قراردادهای تجاری بر پایه دانش منعقد کنیم.

به گفته دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان سلامت، فضای پارک فضای وسیع علمی بود و آنطور که پیداست شرکت‌های دو کشور مایل به همکاری با یکدیگر هستند.

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
وبگردی