کد خبر: ۳۵۵۲۳
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۰:۴۱

ارائه دستاوردهای دانش بنیان‌های حوزه پزشکی در نمایشگاه برزیل

ایران با برپایی پاویونی از شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه تجهیزات پزشکی برزیل، دستاوردهای شرکت های دانش بنیان در حوزه تجهیزات پزشکی و بیمارستان را عرضه کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، بیست و هشتمین نمایشگاه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی برزیل، با نام Hospitalar 2023 دیروز سه شنبه 2خردادماه 1402 با حضور 18 کشور برتر صادراتی در حوزه ساخت تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی در حالی برگزار شد که پاویون ملی کشور ایران با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در این نمایشگاه برپا شده است.

این پاویون با حمایت مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی در نمایشگاه تجهیزات پزشکی و بیمارستانی برزیل برگزار شده است.

نمایشگاه تجهیزات پزشکی 2023 برزیل یکی از بزرگترین نمایشگاه های تجاری و حرفه ای در سراسر جهان است که در 5 حوزه "فناوری پزشکی"، "مدیریت بیمارستان"، "توانبخشی و مراقبت در منزل" و " تجهیزات بیمارستانی خدمات بهداشتی" هرساله در شهر سائوپائولو برزیل و در یکی از مدرن ترین مراکز نمایشگاهی آمریکای لاتین برگزار می شود.

مساحت فضای نمایشگاهی بیش از 100000مترمربع است و بیش از 1200 غرفه دار از 36 کشور دنیا آخرین دستاوردهای خود را در آن به نمایش می گذارند. بیش از 90000 بازدیدکننده تخصصی از پزشکان،‌ پرستاران، مدیران کلینیک ها و کارشناسان بهداشت مخاطب این نمایشگاه هستند. هاسپیتالار نه تنها یک نمایشگاه از محصولات تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی است، بلکه به عنوان مرکز مهمی برای تبادل دانش و تجربه در بخش سلامت محسوب می شود.

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی