کد خبر: ۳۷۸۴
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۰

کاهش ۶۰ درصدی سفارش آنلاین فینگرفود از چکاو با شیوع کرونا

‌مدیراجرایی استارتاپ چکاو  می‌گوید: با شیوع کرونا و فعالیت مجدد در این زمان نسبت به سال گذشته، سفارشات ما با کاهش ۶۰ درصدی مواجه شده است.


نیما طباطبایی موسس و‌مدیراجرایی استارتاپ چکاو در گفت‌وگو با خبرنگار نبض فناوری با اشاره به اینکه چکاو به منظور ارائه خدمات پذیرایی با طبخ و‌توزیع صبحانه‌های متنوع آغاز به کار کرد، اظهار داشت: چکاو از سال ۹۵ با تهیه صبحانه و‌سفارش آنلاین فعالیت خود را شروع کرد و پس از مدتی با توجه به نزدیک شدن به ماه رمضان سفارش فینگرفود را نیز در دستورکار قرار دادیم.

وی با بیان اینکه با استقبال زیاد درخواست برای فینگرفود تصمیم گرفتیم در این حوزه فعال‌تر باشیم، افزود: در ماه رمضان با توجه به اینکه بسیاری میهمانی و افطاری می‌دادند، تقاضا برای سفارش فینگرفود افزایش یافت و پس از مدتی دیگر سفارش آنلاین صبحانه را محدود و در نهایت حذف کردیم.

طباطبایی با اشاره به اینکه فعالیت ما در چند سال اخیر تنها در حوزه ارائه فینگرفود است، تصریح کرد:با شیوع کرونا فعالیت بسیاری از مشاغل به ویژه کسب و‌کارهای نوپا با مشکلاتی مواجه شد تا حدی که ما تا اردیبهشت‌ سایت سفارش آنلاین چکاو را بستیم و‌حتی یک سفارش هم ‌نداشتیم.

وی با بیان اینکه از اردیبهشت با توجه به دستورالعمل ستاد مبارزه با کرونا فعالیت ما نیز از سر گرفته شد، گفت: عمده سفارشات ما در مناسبت‌ها و میهمانی‌ها است که با شیوع کرونا و فعالیت مجدد در این زمان نسبت به سال گذشته، سفارشات ما با کاهش ۶۰ درصدی مواجه شده است.

طباطبایی با بیان اینکه فعالیت چکاو با دو نفر آغاز شد و هم‌اکنون با ۱۰ نفر به ارائه خدمات در حوزه صنعت غذایی می‌پردازیم، گفت: در حال حاضر ۴ آشپز داریم که در طول سال برای بهبود کیفیت محصولات ارائه شده، دوره آموزشی را طی می‌کنند و سفارشات آنلاین از طریق تاکسی‌های اینترنتی به دست مشتریان می‌رسد.

وی با اشاره به افزایش سفارشات در پایان هفته‌ها، خاطر نشان کرد: تمامی روند طبخ و توزیع فینگرفود در چکاو با رعایت نکات بهداشتی صورت می‌گیرد به همین دلیل مشتریان زیادی با ما همراه هستند و توانستیم در جذب کاربران جدید نیز موفق باشیم.
ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی