کد خبر: ۴۰۵۲
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۰

رکود عکاسی در کادرو همزمان با کرونا شکسته شد

کادرو، استارتاپی است که از اسفند ماه ۱۳۹۶ کار خود را به صورت رسمی شروع کرد، در تاریخ یک تیر ماه ۱۳۹۷ با ارزش گذاری برابر یک میلیارد تومان از گروه گسترش و نوآوری دیموند جذب سرمایه انجام داد. این درحالی بود که بیش از ۱۰۰۰ عکاس برای فعالیت و کسب درآمد از طریق این سامانه ثبت نام کرده و عکاسان کادرو بیش از ۱۰ هزار فریم عکس در پروژه های مختلف عکاسی انجام داده بودند.


در برنامه های توسعه کادرو، جذب عکاس در تمامی نقاط ایران (https://pro.kadro.co) ، راه اندازی سامانه آموزشی عکاسی کادرو آکادمی و راه اندازی فرایند WeJoin برای کسب و کارهایی که عکاسی یکی از نیاز های طولانی مدت و همیشگی آنان است مد نظر قرار گرفت.

امیرمهدی واله، مدیرعامل کادرو در گفت‌وگو با نبض فناوری با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا نه تنها در ایران بلکه در اغلب کشورهای جهان، سبک زندگی و به ویژه بخش قابل توجهی از کسب و کارها را دستخوش تغییرات اساسی کرد، گفت: یکی از مهم ترین دلایل شیوع گسترده این ویروس ماندگاری طولانی مدت در اغلب سطوح است، لذا برای جلوگیری از انتقال آن می بایست به صورت مرتب دست ها و سطوح پر تماس توسط محلول های ضدعفونی کننده بر پایه الکل تمیز گرد و استفاده از دستکش و ماسک یکی از بایدهای پوشش هر فردی شده است.

وی با بیان اینکه از هشتم اردیبهشت امسال دستورالعمل‌های بهداشتی برای عکاسی در هر محیطی توسط کادرو تدوین شد، افزود: دستورالعمل بهداشتی در تمام پروژه های کادرو مورد توجه قرار گرفت تا استرس کارفرمایان و از همه مهم تر حفظ سلامتی سوژه و عکاس رعایت شود.

واله با اشاره به اینکه با تمهیدات انجام شده در ایام کرونا توانستیم پروژه‌های عکاسی را افزایش دهیم، خاطر نشان کرد: با شیوع کرونا و دغدغه خانواده‌ها برای عکاسی در این ایام، بسیاری از افراد در کادرو سفارش خود را ثبت کردند به طوری که ماهانه سفارشات عکاسی نسبت به سال گذشته دو برابر شد.

مدیرعامل  کادرو با بیان اینکه رکورد جدید در کادرو همزمان با ایام کرونا ثبت شد، گفت: ما بیش از 4 هزار عکاس داریم که هر کدام در زمینه‌های مختلف فعال هستند و با کمک این عکاسان در کرونا رکورد زدیم و خاطرات کاربران را ثبت کردیم.
ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در اول اردیبهشت 1403 هاوینگ بیت‌کوین فرا رسید
به دلیل نگرانی از ایمنی داده‌ها؛ هلند استفاده از فیس‌بوک را ممنوع می‌کند
وبگردی