ششمین کنفرانس بینالمللی بازیهای رایانهای برگزار میشود
ششمین کنفرانس بینالمللی «بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها» در تاریخ ۳۰ بهمن و یکم اسفند ماه سال 1399 در دانشگاه اصفهان به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.
این رویداد که با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا و محدودیتهای رفتوآمد، به صورت آنلاین برگزار میشود باعث شد تا فرصتی برای استفاده از تجربههای متخصصان از داخل و خارج از کشور است.
این دوره از کنفرانس به بازیهای رایانهای؛ از کودکی تا سالمندی اختصاص دارد. جواد راستی، مدیر مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان میگوید که این دانشگاه اصفهان از سال 1394، این کنفرانس را با هدف جهتدهی به پژوهشهای حوزههای مختلف مرتبط با بازیهای رایانهای برگزار میکند.
از مزیتهای برگزاری این دوره از رقابتها میتوان به استفاده از بزرگترین شبکه پژوهشی کشور در حوزه بازیهای رایانهای (بیش از ۲۵۰ عضو هیأت علمی و خبره صنعت گیم از داخل و خارج کشور) برای ارزیابی مقالات، نمایه شدن مقالات در ISC و Civilic، همکاری با مجلات علمی-پژوهشی جهت چاپ نسخهی گسترشیافته مقالات برتر و امکان ارتباط مستقیم شرکتکنندگان با شاخصترین پژوهشگران داخل و خارج کشور اشاره کرد.
دبیر ششمین کنفرانس بازی های رایانهای معتقد است تحلیل بازیهای موجود از دیدگاههای فنی و هنر و علوم انسانی، ساخت بازیهای جدید به هدف درمان و آموزش و فرهنگسازی و ...، تحلیل مدلهای کسبوکار تولید و درآمدزایی در صنعت سرگرمی و پژوهشهایی از این قبیل، سرچشمه رونق بخشیدن به پایههای یکی از پردرآمدترین صنایع دنیا است.
علاقهمندان تا 30 آذر ماه مهلت دارند تا مقالات خود را ارسال کنند و نتایج داوریها نیز 5 بهمن ماه اعلام میشود و 15 بهمن ماه آخرین مهلت ثبتنام د کنفرانس است.
این رویداد که با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا و محدودیتهای رفتوآمد، به صورت آنلاین برگزار میشود باعث شد تا فرصتی برای استفاده از تجربههای متخصصان از داخل و خارج از کشور است.
این دوره از کنفرانس به بازیهای رایانهای؛ از کودکی تا سالمندی اختصاص دارد. جواد راستی، مدیر مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان میگوید که این دانشگاه اصفهان از سال 1394، این کنفرانس را با هدف جهتدهی به پژوهشهای حوزههای مختلف مرتبط با بازیهای رایانهای برگزار میکند.
از مزیتهای برگزاری این دوره از رقابتها میتوان به استفاده از بزرگترین شبکه پژوهشی کشور در حوزه بازیهای رایانهای (بیش از ۲۵۰ عضو هیأت علمی و خبره صنعت گیم از داخل و خارج کشور) برای ارزیابی مقالات، نمایه شدن مقالات در ISC و Civilic، همکاری با مجلات علمی-پژوهشی جهت چاپ نسخهی گسترشیافته مقالات برتر و امکان ارتباط مستقیم شرکتکنندگان با شاخصترین پژوهشگران داخل و خارج کشور اشاره کرد.
دبیر ششمین کنفرانس بازی های رایانهای معتقد است تحلیل بازیهای موجود از دیدگاههای فنی و هنر و علوم انسانی، ساخت بازیهای جدید به هدف درمان و آموزش و فرهنگسازی و ...، تحلیل مدلهای کسبوکار تولید و درآمدزایی در صنعت سرگرمی و پژوهشهایی از این قبیل، سرچشمه رونق بخشیدن به پایههای یکی از پردرآمدترین صنایع دنیا است.
علاقهمندان تا 30 آذر ماه مهلت دارند تا مقالات خود را ارسال کنند و نتایج داوریها نیز 5 بهمن ماه اعلام میشود و 15 بهمن ماه آخرین مهلت ثبتنام د کنفرانس است.