کد خبر: ۶۲۶۷
|
۰۳ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۴

گوشی شیائومی ردمی K30s ارزان‌تر از K30 Ultra

براساس شایعات شنیده شئه شیائومی تصمیم گرفته است، تا گوشی ردمی K30s را مدتی دیگر رسما رونمایی کند؛ گفته می شود که این موبایل قیمتی کمتر از شیائومی K30 اولترا خواهد داشت.

به گزارش نبض فناوری ، مدیرکل برند ردمی که در شبکه اجتماعی ویبو فعالیت بسیاری دارد پستی را منتشر کرده؛ که مدیر بخش موبایل شیائومی واکنش نشان داده است. این اتفاقات اخیر و پست پاک شده باعث شده است که تحلیل‌گران خبر از احتمال رونمایی ردمی K30s در آینده نزدیک بدهند. این تلفن هومند براساس شایعات زیادی ارزان قیمت خواهد بود.

شیائومی احتمالا در تاریخ 6 ایان ماه از این گوشی پرده بردارد و در تاریخ 11 آبان نیز آن را به بازار عرضه کند. این تاریخ‌هایی که اعلام شد اگر به تاریخ چینی آن‌ها بخواهیم اشاره کنیم، تقریبا مضادف خواهد شد با 11/11 که روز مجردها در تاریخ رسمی این کشور ثبت شده است. البته این را نباید فراموش کرد که هنوز این تاریخ‌ها به صورت رسمی اعلام نشده است باید منتظر اخبار مختلف دیگر باشیم.

در حساب تویتتری Digital Chat Station پستی منتشر که اشاره‌ای به قیمت این دستگاه‌ داشته است. گفته شده که قیمت گوشی ردمی K30s بسیار کمتر از K30 اولترا خواهد بود؛ البته این اتفاق باعث نشده است که شیائومی سخت‌افزار این دستگاه را کاهش دهد. تلفن هوشمند K30s شیائومی در بخش پردازنده از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۵۶ استفاده خواهد کرد. در حقیقت این گوشی مدل ریبرند‌شده می 10 تی خواهد بود.

مشخصات این دستگاه براساس گفته‌های سازمان TENNA کشور چین کاملا شبیه گوشی می 10 تی است، که در برخی از کشورهای اروپایی شاهد عرضه آن‌ بودیم. گوشی K30 Ultra با قیمت ۲۵۵ دلار راهی بازار شد، در این دستگاه از رم 6 گیگابایتی و 128 گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده بود حالا خبرها حاکی از آن است که گوشی Mi 10T با همین مشخصات فنی با نصف قیمت K30 Ultra راهی بازار اروپا خواهد شد.

این دستگاه که در رابطه با ان صحبت کردیم قرار است یک محصول ارزان قیمت باشد. برای مثلا بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که گوشی K30 Pro که با تراشه اسنپ‌دراگون ۸۶۵ راهی بازار شد، ۳۸۰ یورو قیمت دارد.
ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
وبگردی