کد خبر: ۶۷۱۱
|
۰۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۰

دختران بزرگترین ستاره سینمای جهان اینستاگرام ندارند

من اجازه نمی‌دهم دخترانم در اینستاگرام حضور داشته باشند... من درحال حاضر یک کودک ۱۲ ساله دارم که بسیار کنجکاو است و دوست دارد از تمامی این شبکه‌های اجتماعی سردر بیاورد و عضو این شبکه‌ها شود که پاسخ من به درخواست او منفی است و دائم باهم درحال بحث هستیم و من می‌گویم که این پاسخ بسیاری از والدین است آیا من درست نمی‌گویم؟"

 

به گزارش نبض فناوری ، نیکول کیدمن ۵۳ ساله که دارای دو فرزند دختر ۱۲ و ۹ ساله است در گفتگو با یک برنامه تلویزیونی در مورد حضور و فعالیت دخترانش در اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی توضیح داد. کیدمن در صحبت‌های خود به این نکته اشاره داشت که:

"من در این موارد تجربه خاصی ندارم و نظارت بر این برنامه‌ها و حساب داشتن در این شبکه‌ها برای من بسیار سخت است و معتقدم  باعث از بین رفتن اعتماد به نفس دخترانم شده و نمی‌توانم آن‌ها را کنترل کنم. "

نیکول کیدمن برنده جایزه اسکار در ادامه صحبت‌های خود گفت: "من اجازه نمی‌دهم دخترانم در اینستاگرام حضور داشته باشند... من درحال حاضر یک کودک ۱۲ ساله دارم که بسیار کنجکاو است و دوست دارد از تمامی این شبکه‌های اجتماعی سردر بیاورد و عضو این شبکه‌ها شود که پاسخ من به درخواست او منفی است و دائم باهم درحال بحث هستیم و من می‌گویم که این پاسخ بسیاری از والدین است آیا من درست نمی‌گویم؟"
این ستاره هالیوود گفت: "دختران من تلفن همراه ندارند و من اجازه نمی‌دهم اینستاگرام داشته باشند چرا که سعی می‌کنم برای خانواده مرزهایی را حفظ کنم."
ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی