کد خبر: ۸۷۱۰
|
۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۲۳:۴۶

لپ تاپ با نمایشگر منعطف ال جی

ال جی به دنبال ساخت یک لپ تاپ با نمایشگر منعطف است


به گزارش «نبض‌فناوری»؛ شرکت ال جی یکی از شرکت‌های بسیار بزرگ فعال در زمینه فناوری است که در چند سال اخیر به دلیل عدم استفاده از فناوری‌های نوین در تولید دستگاه‌های خود، جایگاه بسیار بدی را در بین شرکت‌های تولید کننده گوشی و سایر لوازم الکترونیکی بدست آورده است. به همین دلیل ال جی در حال تولید محصولات جدید با طراحی‌های جدید است که از میان آن‌ها می‌تواند به معرفی یک تلویزیون قابل شارژ اشاره کرد که قیمتی بسیار بالا و چیزی حدود ۶۰ هزار دلار داشت.

به تازگی نیز این شرکت درخواست ثبت یک گوشی با نام Rollable را داده است که به طور کامل جمع خواهد شد؛ اما به تازگی اطلاعاتی در فضای مجازی منتشر شده است که اعلام می‌کند این شرکت قصد دارد یک لپ تاپ با نمایشگر متحرک و انعطاف پذیر را طراحی کند.

لپ تاپ با نمایشگر متحرک

اطلاعاتی از لپ تاپ با نمایشگر متحرک شرکت ال جی


این اطلاعات به واسطه آخرین حق اختراع شرکت ال جی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌دهد ال جی به دنبال ساخت یک لپ تاپ ۱۷ اینچی با نمایشگر محرک و جمع شونده است که تا اندازه ۱۳.۳ اینچ بسته می‌شود. علاوه بر نمایشگر، ظاهرا صفحه کلید و پد لمسی این دستگاه نیز توانایی جمع شدن دارد و کاربران می‌توانند در صورت عدم استفاده از هر کدام از آن‌ها، هر کدام از این موارد را جمع کند.

با این حال نباید فراموش کرد که شرکت‌های فناوری طرح‌های زیادی را به ثبت می‌رسانند، اما در بسیاری از موارد هیچ کدام از آن‌ها به تایید نهایی نخواهد رسید و در مرحله ثبت یا حتی پیش نویس کنار گذاشته می‌شوند. ممکن است لپ تاپ جدید ال جی نیز شامل همین موضوع شود و این شرکت بزرگ کره‌ای هرگز قصد تولید لپ تاپ با نمایشگر منعطف که قیمتی بسیار بالا خواهد داشت را نداشته باشد.

 

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی