کد خبر: ۸۹۳۷
|
۰۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۷:۴۶

آذری جهرمی:ماموریت‌های اقتصاد دیجیتال با همراهی بسیجیان محقق می‌شود



 


 

 



وزیر ارتباطات بر تحقق و دستیابی به ماموریت های مهم اقتصاد دیجیتال، فناوری های نوین و کسب وکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات با همراهی و همدلی بسیجیان تاکید کرد.



 



به گزارش «نبض‌فناوری»؛  به نقل از وزارت ارتباطات، محمدجواد آذری جهرمی در پیامی به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج، گفت: تحقق و دستیابی به ماموریت های مهم اقتصاد دیجیتال، فناوری های نوین، کسب وکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات و دیگر برنامه های وزارت ارتباطات که در راستای محرومیت زدایی و توسعه و رونق اقتصادی است، با همراهی و همدلی بسیجیان دریادل محقق خواهد شد.

وی گفت: هفته بسیج، یادآور تشکیل مردمی‌ترین نهاد ارزشمند در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که با اندیشه های الهی حضرت امام حمینی (رحمه الله علیه) شکل گرفت و به عنوان شجره طیبه امروز در سراسر ایران اسلامی چون درخت تناور و پرثمری که شکوفه های بهاری آن در هر زمان و مکان توانسته است، با رایحه دل انگیز ایثار و از خودگذشتگی، موجبات امنیت و آرامش را به همراه بیاورد.

جهرمی ادامه داد: بسیج توانسته است با بهره‌مندی از نیروهای متعهد و متخصص خود در عرصه ۸ سال دفاع مقدس، علاوه بر خلق حماسه های ماندگار در میدان بزرگ سازندگی و آبادانی و عمران مثل کوهی استوار در مقابل هجوم دشمنان این مرز بوم نقش بسیار مهمی را ایفا کند.

وزیر ارتباطات گفت: امروز با بهره گیری از دریای معانی و مفاهیم عمیق معنوی که ولایت مداری و ایثار و شهادت را سرلوحه کار خود دارد با شعور و بصیرت در هر نقطه بحرانی، خود را به عنوان بازوی پرتوان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران معرفی و لحظه به لحظه در مقابله با روزهای سخت و دشوار همراه و همیار بوده است. امروز هم در بحث کرونا و در مقابل ایستادگی و مبارزه در برابر این ویروس شوم، در کنار کادر درمان با تمام توان و امکانات وارد عرصه شده و ایام دفاع مقدس و لحظه های ناب آن سال ها را دوباره تداعی می کند. در عرصه اقتصاد و تولید، فرمایشات ولی خود مقام عظمای ولایت را سرلوحه کار خود قرار داده و در سال هایی که رهبر فرزانه انقلاب تاکید بر رونق اقتصادی دارند، همچنان پیشتاز و پرچمدار است.

آذری جهرمی خاطرنشان کرد: تشکیل گروه های جهادی، حضور مستمر در مناطق محروم، مقابله با بلایای طبیعی، محرومیت زدایی، تلاش شبانه روزی در امر شکل گیری و راه اندازی کمک های مومنانه برهان قاطعی بر این اقدامات است. امروز هم بسیجیان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که جملگی دارای تخصص و تجربه گران سنگی در امر توسعه و پیشرفت ارتباطات و فناوری اطلاعات در همه بخش ها هستند، به عنوان اصلی ترین سرمایه این وزارت در امر تحقق ماموریت های محوله محسوب می شوند. به حول قوه الهی و با توکل به خداوند متعال و با پشتوانه نیروهای جهادی و مخلص بسیجی از سد تمامی مشکلات عبور خواهیم کرد.
ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی