کد خبر: ۹۱۸۰
|
۰۷ آذر ۱۳۹۹ | ۰۷:۱۶

پوکو M3 با باتری 6000 میلی آمپر ساعتی معرفی شد




به گزارش «نبض‌فناوری»؛ ساعتی پیش پوکو از گوشی Poco M3 به عنوان سومین گوشی مقرون به صرفه‌ی خود رونمایی کرد. با فیسیت همراه باشید تا این گوشی را به شما معرفی کنیم.

 

بررسی گوشی Poco M3


ظاهری جذاب این گوشی، چیزی است که همان نگاه اول توجه افراد زیادی را به خود جلب خواهد کرد. در پنل جلویی با نمایشگر لبه به لبه مواجه هستیم و در پنل پشتی، یک بخش مستطیلی شکل بزرگ را می‌بینیم که دوربین‌های اصلی و لوگو POCO را در خود جای داده است. ضمناً بدنه‌ی پشتی از جنسی ساخته شده است که اثر انگشت را روی خود نگه نمی‌دارد.

یکی از مهم‌ترین نقاط قوت این گوشی، تجهیز آن به باتری 6000 میلی آمپر ساعتی است و از شارژ 18 واتی هم پشتیبانی می‌کند. درواقع باتری به کار رفته در این گوشی، حجیم‌ترین باتری در بین گوشی‌های سری M3 این برند است. به ادعای پوکو، یک بار شارژ کامل آن، برای مدت 1 روز استفاده‌ی سنگین، 3 روز استفاده‌ی معمولی و 5 روز استفاده‌ی سبک، کاملاً کافی است. حتی ادعا می‌شود که با کار کردن با این گوشی برای مدت 2.5 سال، کاهش عملکرد چندانی از باتری آن نخواهیم دید.




پوکو M3 - 2.jpg
-





این گوشی به نمایشگر 6.53 اینچی از نوع LCD با رزولوشن FHD+ مجهز شده است که از رفرش ریت 60 هرتزی بهره می‌برد و این نمایشگر با گوریلا گلس 3 محافظت می‌شود. این نمایشگر تقریباً لبه به لبه است و در بالای آن هم بریدگی قطره‌ای V شکلی دیده می‌شود که جایگاه دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است.

در پنل پشتی، سه دوربین اصلی قرار گرفته است که شامل سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی و دو سنسور 2 مگایپکسلی، یکی دوربین ماکرو و دیگری دوربین عمق سنج است.

قلب تپنده‌ی این دستگاه، پردازنده‌ی 11 نانومتری اسنپدراگون 662 است که با 4 گیگابایت رم همراه شده است. پوکو این دستگاه را در دو مدل، یکی با 64 گیگابایت حافظه و دیگری با 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، راهی بازار خواهد کرد.

قیمت پوکو M3 برای مدلی با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، 149 دلار و برای مدلی با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، 169 دلار است.


ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی