کد خبر: ۹۵۹۵
|
۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۷:۱۲

آزمایش شرکت LG روی ربات‌های تحویل دهنده بار آغاز شد/تصویری/کامل/

ربات‌های خدماتی شرکت ال جی، LG Cloi Servebot، محصولات فروشگاه‌های بزرگ را که توسط فروشگاه محلی GS25 اداره می‌شوند، به هر کسی در پارک علمی LG در سئول باشد، تحویل می‌دهند.

 

به گزارش «نبض‌فناوری»؛ ال جی گفت، این ربات‌ها می‌توانند به تنهایی سوار آسانسور شوند و تا طبقه نهم و طبقه زیرزمین برای تحویل جعبه‌های ناهار، ساندویچ و نوشیدنی حرکت کنند. ربات LG Cloi Servebot سه کشو دارد که هر کدام می‌توانند تا ۱۵ کیلوگرم کالا را حمل کنند.

شرکت LG آزمایش سرویس تحویل ربات‌های داخلی را آغاز می‌کند

مشتریان می‌توانند با استفاده از برنامه گپ KakaoTalk خود سفارش دهند. پس از انجام سفارش، کارمندان فروشگاه کالا‌های سفارش داده شده را در کشو‌های ربات قرار داده و مقصد را وارد می‌کنند.

سپس ربات‌ها آماده شده و اطلاعات مقصد خود را به صورت بی‌سیم به آسانسور مجاور می‌فرستند. وقتی ربات‌ها به مقصد رسیدند، با مشتری تماس گرفته و یا پیام می‌دهند تا مشتری‌ها از رسیدن آن‌ها مطلع شوند. شرکت LG گفت، کل مراحل حداکثر پنج دقیقه طول می‌کشد.

شرکت LG آزمایش سرویس تحویل ربات‌های داخلی را آغاز می‌کند

کسانی که ربات‌ها را مدیریت می‌کنند، می‌توانند وضعیت واحد‌ها را کنترل کرده و تاریخچه تحویل آن‌ها را مرور کنند.

ال جی گفت این ربات‌ها برای کارگران مشغول در ادارات مناسب است و می‌توانند در وقت صرفه جویی کنند و ارتباط انسان با انسان را کاهش می‌دهند. این شرکت افزود که برای بهبود راحتی و تجربه کاربری خدمات تحویل، با GS Retail که برند GS25 را اداره می‌کند همکاری خواهد کرد.

در ماه جولای، ال جی روبات‌هایی را در بیمارستان دانشگاه ملی سئول مستقر کرد تا به کارکنان در حمل تجهیزات پزشکی کمک کند. در ماه مارس نیز، ربات LG Cloi Servebots که به جای کشو قفسه دارد، در یک رستوران مستقر شدند تا سینی‌های غذا را به میز‌ها منتقل کنند. این ربات‌ها از آن زمان تاکنون در بیش از ۵۰ رستوران راه اندازی شده اند.

شرکت LG آزمایش سرویس تحویل ربات‌های داخلی را آغاز می‌کند

 

 

منبع: باشگاه

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
وبگردی