کد خبر: ۹۶۶۴
|
۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۲۳:۵۵

گوشی‌های سری گلکسی S21 ارزان‌تر از نسل قبلی خواهند بود




سامسونگ در برنامه‌ خود پیش‌بینی کرده است تا سری گلکسی S21 را با قیمت ارزان‌تر نسبت به سری S20 راهی بازار کند. این صحبت را برخی از رسانه‌های کره‌ای در گزارشات خود مطرح کرده‌اند. براساس این گزارشات قرار است که گلکسی S21 با قیمت بین ۸۴۹ تا ۸۹۹ دلار راهی بازار می‌شود، این در حالی است که قیمت ۹۹۹ دلاری برای گلکسی S20 را شاهد بودیم.

به گزارش «نبض‌فناوری»؛ در این رسانه‌ها در رابطه با قیمت گلکسی S21 پلاس نیز بحث شده است که قیمت بین ۱۰۴۹ تا ۱۰۹۹ برای این پرچمدار در نظر گرفته شده و برای مقایسه باید به قیمت ۱۱۹۹ دلاری S20 پلاس اشاره کنیم. در نهایت به نسخه آخر این پرچمدار باید اشاره کنیم که قیمتی بین ۱۲۴۹ تا ۱۲۹۹ خواهد داشت تا به بازار عرضه شود.

در این گزارشات نیز گفته شده است که هنوز این قیمت‌ها از سمت سامسونگ تایید نشده است و ممکن است این قیمت‌ها دقیق نباشند اما به احتمال زیاد شاهد رونمایی این پرچمداران در این رنج قیمت باشیم. در چندیدن سال گذشته کمپانی سامسونگ هر ساله قیمت پرچمداران خود را افزایش داده است ما نیز امیدوار هستیم تا قیمت این پرچمداران با کاهش روبه‌رو شود تا توان خرید کاربران این کمپانی بیشتر شود.




Galaxy-S21-2.jpg
-





اگر بخواهیم در رابطه با پرچمداران اخیر سامسونگ بحث کنیم هر ساله کاربران زیادی به قیمت این محصولات اعتراض دارند و از قیمت بالای این محصولات شاکی هستند. البته این افزایش قیمت‌ها برای سامسونگ نیز گران تمام شد به طوری که سری اس 20 فروش بسیار پایینی را ثبت کرده است.

فارغ از صحت یا دروغ و شایعه بودن این خبر، در طی هفته‌های آینده احتمالاً گزارش‌های بیشتری در مورد قیمت گوشی‌های سری S21 منتشر خواهد شد.


منبع: لینکدونی

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی