رایتل، برند برگزیده ملی در مشتری‌مداری جشنواره معیار

به گزارش «نبض فناوری» به نقل از روابط عمومی رایتل، این شرکت در حضور جمعی از بزرگ‌ترین مراکز علمی و پژوهشی، مؤسسات مالی و اعتباری و شرکت‌های تولیدی و خدماتی، موفق به دریافت لوح زرین و گواهینامه نشان عالی برند برگزیده ملی در بخش مشتری‌مداری شد. این افتخار توسط حسین ملازاده مدیرعامل رایتل، دریافت شد.

جشنواره ملی معیار با محوریت نوآوری، مشتری‌مداری، کارآفرینی، تعاون و مسئولیت اجتماعی برگزار شده و هدف آن ترویج جهاد اقتصادی و تجلیل از برندهای توانمند ملی است. در این رویداد، شرکت‌ها و مؤسسات معتبر از سراسر کشور گرد هم آمدند تا آخرین دستاوردهای علمی و عملی خود را در حوزه‌های مختلف کسب‌وکار به نمایش بگذارند.

این جشنواره در راستای اهداف کلان نظام جمهوری اسلامی ایران و با تمرکز بر توسعه گفتمان جهاد اقتصادی، مشتری‌مداری و نوآوری در کسب‌وکارها برگزار شد. هدف اصلی رویداد، ایجاد هم‌افزایی میان فعالان اقتصادی، ارتقای سطح خدمات مشتری‌مدارانه و معرفی برندهای ملی پیشرو در این حوزه است.