کد خبر: ۱۰۱۸۷
|
۱۸ آذر ۱۳۹۹ | ۰۴:۰۰

فیسبوک تصاویر بارگذاری شده توسط کاربران PS4 را پاک می‌ کند

بسیاری از گیمرها و کاربران بر این باورند که ذخیره تصاویر و داده‌های آن‌ها در شبکه اجتماعی فیسبوک همانند یک پشتیبان عمل کرده و این مجموعه از آن‌ها محافظت می‌کند، اما به نظر می‌آید فیسبوک اقداماتی کاملاً برخلاف انتظار کاربران را صورت می‌دهد.

به گزارش «نبض‌فناوری»؛ بر اساس اطلاعات جدید از سوی چند کاربر مختلف، شبکه اجتماعی فیسبوک تصاویر بارگذاری شده کاربران که از پلتفرم کنسول پلی استیشن ۴ به صورت مستقیم قرار گرفته‌اند را از صفحات خود پاک می‌کند. این در حالی است که تا مدتی پیش شبکه اجتماعی فیسبوک با کنسول پلی استیشن ۴ همخوانی داشت به صورتی که کاربران می‌توانستند ویدئوها و تصاویر گرفته شده از بازی‌هایشان را به صورت مستقیم از Play Station 4 به فیسبوک انتقال دهند و در آن بارگذاری کنند.

این روند تا سال گذشته ادامه داشت؛ زمانی که شرکت سونی اعلام کرد آن‌ها یکپارچگی دو پلتفرم را از میان بر خواهند داشت و کاربران دیگر به صورت مستقیم نمی‌توانند تصاویر و ویدئوها را در فیسبوک بارگذاری کنند. هیچ کدام از شرکت‌های مذکور علت این اقدامات را به صورت رسمی مطرح نکردند اما بسیاری از منتقدان باور داشتند شرکت سونی برای حفاظت از داده‌های کاربران خود آن‌ها را از شبکه اجتماعی فیسبوک دور کرده است. از آن جایی که فیسبوک طی سال‌های گذشته رسوایی‌های بسیاری در رابطه با استخراج اطلاعات کاربران داشته، شرکت سونی سعی دارد از این اتهامات دوری کند.

علت حذف شدن تصاویر PS4 از فیسبوک

 

علت حذف شدن تصاویر PS4 از فیسبوک


اکنون پس از یک سال به نظر می‌آید که فیسبوک تمایلی به حفظ داده‌های کاربران PS4 و گیمرها ندارد. طی مدت زمان اخیر بسیاری از کاربران متوجه پاک شدن ویدئوها و عکس‌های خود از صفحات فیسبوک شده‌اند. در حال حاضر کسی از علت پاک شدن این تصاویر اطلاعی ندارد و ممکن است اقدامی دوطرفه از سوی سونی و فیسبوک باشد. با این وجود کاربرانی که تمایل دارند تصاویر و ویدئوهای بازی خود را حفظ کنند بهتر است از نمونه بارگذاری شده در فیسبوک پشتیبانی بگیرند.

 
ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
وبگردی