کد خبر: ۱۰۳۴۹
|
۱۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۵

پنجمین گردهمایی “نگاه”، هلدینگ فناوری بانک کارآفرین

در آغاز این مراسم حسین اسلامی، مدیر عامل هلدینگ فناوری “نگاه” با اشاره به موضوع Rebranding بانک کارآفرین، تغییرات ایجاد شده در لوگو، رنگ و یا هویت بصری را در راستای تغییر در دیدگاه و عملکرد بانک کارآفرین دانست.

اسلامی افزایش چند برابری جذب منابع در واحدهای مختلف، پس از تغییرات مدیریتی در بانک کارآفرین را، دلیلی بر تحول در این بانک خواند.

مدیرعامل هلدینگ فناوری” نگاه” عنوان کرد تاکنون نیازهای بانک به نحو مطلوبی پاسخ داده شده است و در آینده نیز به همین ترتیب ادامه خواهد داشت، اما فاز جدید فعالیت “نگاه”، حرکت به سمت تولید محصولات و خدمات نوین و متمایز در صنعت بانکداری کشور است.

اسلامی از همسویی و ارتباط تنگاتنگ بانک با هلدینگ فناوری”نگاه” تقدیر کرد و عنوان کرد که بی شک این نزدیکی و همسویی، سبب ایجاد توان بیشتر برای رسیدن به اهداف خواهد بود و همچنین برای تمام شرکتها یا افرادی که به نوعی خواهان همکاری با “نگاه” هستند، اعتمادسازی خواهد کرد.

حسین اسلامی با اشاره به برنامه های گسترده هلدینگ فناوری”نگاه” برای پیشرفت در کمترین زمان، اعلام کرد این مجموعه پذیرای بهترین متخصصین این صنعت می باشد.

اسلامی در پایان ضمن اشاره به کلید خوردن پروژه نئوبانک در مجموعه “نگاه”، این پروژه را بسیار راهبردی، تاثیرگذار و مهم قلمداد کرد که در مجموعه نگاه با قدرت درحال پیشرفت و پیگیری است وی هچنین تمام افراد یا مجموعه هایی که در این زمینه توانایی دارند را به همکاری دعوت کرد.

در ادامه مراسم محسن عزیزی عضو هیات مدیره شرکت “نگاه بانک” به ایراد سخن پرداخت.

عزیزی با استناد به پیمایش یکی از شرکتهای معتبر جهان در عرصه مشاوره مالی، راهکار برون رفت صنعت بانکداری جهانی را تحول در فناوری اطلاعات آنها و همچنین تعامل،ارتباط و شراکت با مجموعه های ارائه دهنده خدمات مالی و بانکی نظیر فین تک ها دانست.

وی با توجه به افزایش جذب منابع در بانک کارآفرین، این مقطع را مناسب¬ترین زمان برای سرمایه¬گذاری¬ بر فناوری اطلاعات و پیشرفت در این زمینه خواند.

در پایان این مراسم، مهمان ویژه پنجمین گردهمایی هلدینگ فناوری نگاه، نازنین دانشور موسس سایت تخفیفان و نت برگ تجربیات خود در عرصه فناوری را بیان کرد. وی نقش فناوری اطلاعات را در روند حرکت جامعه به سوی پیشرفت، حتی با سرمایه گذاری مالی اندک، بسیار تاثیرگذار خواند و این عرصه را برای افراد و مجموعه هایی که به دنبال ایجاد تغییر و کیفیت بهتر در شکل زندگی مردم هستند، محل بسیار مناسبی برای فعالیت دانست.
دربخشی از این مراسم، طبق روال گذشته از پرسنل برگزیده تقدیر شد.
ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
وبگردی