کد خبر: ۱۰۶۹۰
|
۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۰۱:۲۰

ویدئوی رونمایی اولیه از مدل جدید Nissan Kicks منتشر شد

 اتومبیل Nissan Kicks قرار است برای سال ۲۰۲۱ از طراحی جدیدی برخوردار شود و به عنوان یک مدل متفاوت به بازار جهانی راه پیدا کند. شرکت نیسان اولین بار از سری اتومبیل‌های Kicks در سال ۲۰۱۸ رونمایی کرد و این یعنی اکنون زمان بروزرسانی میان دوره این سری خودروها فرا رسیده است.

به گزارش «نبض‌فناوری»؛ نیسان به تازگی تصمیم گرفته پیش از رونمایی اصلی مدل بروزرسانی شده در تاریخ ۸ دسامبر، ویدئویی کوتاه را برای جلب نظر کاربران به اشتراک گذاشته است. شرکت سازنده در ویدئوی منتشر شده از ارائه هر گونه اطلاعات خودداری کرده و تنها نمایی از بدنه اتومبیل را در تاریکی به نمایش گذاشته تا افراد نتوانند از ظاهر جدید مدل Nissan Kicks چیزی ببینند.

جزئیات ویدئوی جدید Nissan Kicks

 

جزئیات ویدئوی جدید Nissan Kicks


در این ویدئو چراغ‌های جلوی خودرو روشن هستند و به نظر می‌آید این قطعات در مدل جدید تغییر یافته‌اند. این چراغ‌ها اکنون زوایای تیزی دارند و همانند مدل‌های قبلی از ظاهری دایره‌ای برخوردار نیستند. همچنین به نظر می‌آيد شرکت نیسان اکنون بخش دریچه‌های هوای Nissan Kicks را بزرگ‌تر از قبل طراحی کرده اما در حالت کلی تفاوت زیادی با نمونه قبلی ندارند. با وجود نور کم در این ویدئوی کوتاه به نظر می‌آید طراحی سپر جلویی خودرو تغییر یافته و شکل خشن‌تری را به خود گرفته است اما تشخیص حالت آن تا زمان رونمایی نهایی از خودرو امکان‌پذیر نیست.

جدا از تغییرات ایجاد شده در طراحی بدنه، انتظار می‌رود شرکت نیسان بروزرسانی‌هایی را نیز در سیستم فناوری خودرو ایجاد کرده باشد. اتومبیل Nissan Kicks با موتور ۱.۶ لیتری چهار سیلندر به بازار جهانی راه پیدا می‌کند که قدرت ۱۱۵ پوند بر فیت را در اختیار خریدار خود قرار می‌دهد. خودرو مورد نظر وزنی مطابق با ۲۶۰۰ پوند دارد که برای یک اتومبیل کراس‌اورر بسیار کم به حساب می‌آید. گفتنی است؛ همان‌طور که اشاره شد، تاریخ معرفی و رونمایی نهایی مدل جدید Nissan Kicks در تاریخ ۸ دسامبر صورت خواهد گرفت.
ارسال نظرات
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
وبگردی