کد خبر: ۱۱۵۶۷
|
۲۹ آذر ۱۳۹۹ | ۲۰:۲۶

کنایه تند و جالب وزیر ارتباطات به مدیر شبکه 3 در آستانه بازی فینال آسیا

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات در آستانه بازی تیم پرسپولیس در فینال جام باشگاه‌های آسیا، مطلبی را در مورد وضعیت اینترنت برای تماشای بازی به صورت آنلاین در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد.

به گزارش «نبض‌فناوری»؛ جهرمی نوشت: هر وقت بازی فوتبال مهمی برگزار می‌شد، ترافیک بین الملل ایران به نصف زمان عادی می‌رسید و ترافیک داخلی ایران تقریبا دوبرابر می‌شد. لنز، فیلیمو، آنتن، تیوا، نماوا، روبیکا و … به خوبی پاسخگوی نیاز مردم بوده و هستند. می‌شد امروز هم پلتفرم‌های ایرانی رکورد بزنند، اما برعکس به دلیل برخی تنگ‌نظری‌هایی که می‌دانید، ساعات دشواری به لحاظ ترافیکی برای شبکه اینترنتی کشور پیش رو خواهیم داشت.

ما تلاشمان را به کار می‌گیریم، تا با اهمیت دادن به انتخابت شما همراه‌تان باشیم، اما تقاضای ما از شما: برای اینکه همه بتوانند از انتخابشان بهره‌مند شوند، در زمان برگزاری فوتبال، استفاده‌های پر حجم مثل بعضی دانلودها از اینترنت را متوقف کنیم تا فوتبال به خوبی دیده شود، تصور می‌کنم رکوردهای جهانی نرم افزاری در پخش زنده، امروز شکسته خواهد شد و البته کار دشواری پیش روی نرم افزارهای میزبان خواهد بود. به امید قهرمانی ایرانی‌ها

کنایه جهرمی به مدیریت شبکه سه


اشاره وزیر ارتباطات به برخی تنگ‌نظری‌ها به مدیریت شبکه سه سیما بود که به همکاری با عادل فردوسی‌پور خاتمه داد و حالا فردوسی‌پور از طریق اینستاگرام فارسی AFC، بازی فینال پرسپولیس را گزارش خواهد کرد، به این ترتیب پیش‌بینی می‌شود هزاران نفر از طریق اینستاگرام این بازی را تماشا کنند و حجم استفاده اینترنت بین الملل افزایش پیدا کند.
ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی