کد خبر: ۱۱۶۷۰
|
۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۰۱:۱۶

حالت آنلاین چند نفره Watch Dogs: Legion در سال ۲۰۲۱ عرضه می شود





شرکت یوبیسافت طی بیانیه رسمی خود اعلام کرد که کاربران از اوایل سال آینده می توانند عنوان Watch Dogs: Legion را به صورت آنلاین تجربه کنند.





 

به گزارش «نبض‌فناوری»؛  شرکت یوبیسافت طی مدت زمان اخیر سعی داشته با ارائه بروزرسانی‌های جدید برای عنوان Watch Dogs: Legion ایرادات نرم افزاری و باگ‌‌ها را از میان بردارد و همچنین قابلیت‌های جدیدی را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

اکنون که تقریبا هیچ ایراد نرم افزاری در بازی باقی نمانده است به نظر می‌آید که شرکت یوبیسافت سعی دارد بروزرسانی بزرگ و شگفت‌انگیزی را به خریداران این عنوان ارائه دهد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، عنوان Watch Dogs: Legion اوایل سال ۲۰۲۱ از حالت جدید آنلاین چند نفره فوق‌العاده‌ای برخوردار خواهد شد.

 

قابلیت‌های موجود در بخش آنلاین بازی Watch Dogs: Legion

قابلیت‌های موجود در بخش آنلاین بازی Watch Dogs: Legion


شرکت یوبیسافت طی اظهارات اخیر خود اعلام کرده که از این پس بروزرسانی‌ها ایرادات باقیمانده را برطرف خواهند کرد و همچنین شامل محتوای جدیدی خواهند بود. این مجموعه سعی دارد پیش از ورود به بخش جدید عنوان خود تمامی ایرادات ریز و درشت Watch Dogs: Legion را حذف کند تا کاربران با آغوشی باز به استقبال قابلیت‌های جدید بروند.

این اولین باری است که شرکت یوبیسافت پس از مدت‌ها اطلاعاتی را در رابطه با قابلیت حالت آنلاین در اختیار طرفداران خود می‌گذارد. این حالت پس از عرضه به کاربران اجازه می‌دهد که به گروه‌های چهار نفره تقسیم شوند و در شهر لندن ماموریت‌های مختلف را انتخاب کنند. حالت آنلاین نسخه جدید واچ داگز همچنین بخش‌های رقابتی را در اختیار کاربران می‌گذارد تا گیمرها در مقابل هم قرار گیرند و یکدیگر را شکست دهند.

شرکت یوبیسافت طی بیانیه اخیر خود همچنین به کاربران و طرفداران وعده داد قابلیت‌های بازی Watch Dogs: Legion به این موارد محدود نخواهند شد و حالت‌های متفاوت‌تری نیز در دست توسعه قرار دارند. گفتنی است؛ بازی Watch Dogs: Legion برای کنسول پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس به صورت یک بروزرسانی رایگان عرضه شده و دارندگان این عنوان بر روی کنسول‌های نسل قبل می‌توانند بدون پرداخت هزینه اضافی به تجربه Watch Dogs: Legion بپردازند.

ارسال نظرات
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی