کد خبر: ۱۱۷۳۲
|
۰۱ دی ۱۳۹۹ | ۰۵:۴۷

گوشی‌های شگفت‌انگیز 2021 سامسونگ




در چهاردهمین روز از ماه ژانویه 2021، شاهد رونمایی از خانواده‌ی گلکسی S21 سامسونگ خواهیم بود اما به جز اعضای این خانواده، سامسونگ برای عرضه‌ی تعدادی محصول جنجالی دیگر هم برنامه ریزی کرده است. درواقع گفته می‌شود در سال 2021 سامسونگ تعدادی گوشی تاشو شامل گلکسی Z Fold 3 و گلکسی Z Flip 3 را معرفی خواهد کرد. همچنین انتظار معرفی نسخه Lite از دو گوشی گلکسی Z Fold و Z Flip را هم می‌کشیم. اگر شایعات اخیر درست باشد دو گوشی تاشوی بعدی سامسونگ شگفت‌انگیز‌ترین گوشی تاشو سامسونگ خواهند بود.

به گزارش «نبض‌فناوری»؛ جالب اینجاست که به ادعای یکی از افشاگران دنیای تکنولوژی، @cozyplanes، در سال 2021 یا یک گوشی تاشوی سه گانه از سمت سامسونگ مواجه خواهیم بود. همچنین ممکن است که در سال آینده، سامسونگ از یک گوشی با نمایشگر شفاف هم رونمایی کند.

گوشی تاشوی سه گانه در اصل دارای نمایشگری خواهد بود که به سه قسمت تقسیم شده است و دارای 2 لولا است. چنین ایده‌ای پیشتر توسط شیائومی و TCL هم مطرح شده بود. حالا باید منتظر باشیم و ببینیم که سامسونگ از کدام طراحی بهره خواهد برد.

حالا به سراغ شایعات حول گوشی سامسونگ با نمایشگر شفاف برویم. شاید دوست داشته باشیم که تصور کنیم که اجزای موبایل، به جای قرار گرفتن در پشت نمایشگر، در پایین آن جاسازی شوند اما اینطور نیست. در این خصوص بهتر است نسخه Transparent از تلویزیون Mi TV Lux OLEDرا در سطحی بسیار کوچک‌تر در نظر بگیرید.




تلویزیون شفاف شیائومی.jpg
Xiaomi Mi TV LUX Transparent Editions -





اما شاهکارهای سامسونگ برای سال 2021 به همین جا ختم نمی‌شود و بنا به فاش‌های اطلاعاتی اخیر، امسال سامسونگ از یک گوشی رول شونده هم رونمایی خواهد کرد. در این زمینه TCL یک کانسپت از گوشی رول شونده را چند ماه پیش ارائه کرده بود. ال جی هم اولین گوشی رول شونده خود را احتمالاً در نیمه‌ی اول سال 2021 عرضه خواهد کرد. از این رو به نظر می‌رسد که سامسونگ نمی‌خواهد از این قافله عقب بماند و برای سال 2021 تدارک معرفی یک گوشی رول شونده را دیده است.


ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۰۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
این گوشیه یا لب تاب
0
0
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی