کد خبر: ۱۱۷۵۶
|
۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۶:۵۱

ششمین گردهمایی «هلدینگ فناوری نگاه» برگزار شد





در آغاز گردهمایی کاوه اشتهاردی رئیس هیات مدیره هلدینگ فناوری نگاه، هدف اصلی از تاسیس هلدینگ نگاه را تسهیل‌گری در امور بانک کارآفرین عنوان کرد و از همگان خواست بروکراسی‌ جاری در کارها را کاهش دهند. او افزود نگاه به دنبال انجام کارهای مشترک و همکاری با سایر بازیگران صنعت است چه یک استارت‌‌آپ نو پا باشد و چه یک اپراتور بزرگ.



در ادامه مهدی موسوی معاون توسعه سازمان هلدینگ فناوری به گزارش عملکرد سه ماهه‌ی فصل پاییز هلدینگ پرداخت و آخرین دستاوردها و فعالیت های واحد های ستادی هلدینگ را برشمرد.

مهدی موسوی | هلدینگ نگاه

در این دورهمی شاهین کریم‌زاده مدیر برنامه ریزی و نظارت شرکت «نگاه بانک» گزارش عملکرد این شرکت را ارائه کرد و گفت این شرکت در فصل پیش 26 پروژه و در فصل جاری 35 پروژه را به بانک کارآفرین تحویل داده است که در مقایسه با ادوار گذشته رشدی چشمگیر و بی سابقه داشته است.

شاهین کریم زاده | هلدینگ نگاه

در ادامه علی اکبر شیرازی مدیر هوش تجاری شرکت «نگاه بانک» به ارائه آخرین تغییرات در حوزه هوش تجاری و تحلیل داده ها در جهان پرداخت و چشم‌اندازی از پروژه‌های در دست اقدام این واحد ارایه داد.

علی اکبر شیرازی | هلدینگ نگاه

سپس حسین شینی مدیر طرح و برنامه شرکت «نگاه پرداخت» ضمن ارائه گزارش عملکرد سه ماهه‌ی این شرکت پروژه‌های در دست انجام نگاه پرداخت را تشریح کرد. مهمان ویژه دورهمی ششم، محمد زنگنه مدیرعامل و هم بنیانگذارشرکت «آسان‌بورس» بود که در خصوص روندهای حاکم بر صنعت بانکداری و فین‌تک‌ها سخنانی ایراد نمود و به ویژگی‌های منحصر بفرد الگوریتم‌های تحلیل اپلیکیشن «آسان‌بورس» پرداخت، این اپلیکیشن از استارت‌‌آپ‌های فعال و پرطرفدار مجموعه «ثروت ستارگان» است.

حسین شینی | هلدینگ نگاه




محمد زنگنه | هلدینگ نگاه

در این مراسم شبنم شجاعی مدیر فناوری بانک کارآفرین ضمن تقدیر از زحمات و اقدامات انجام شده در هلدینگ فناوری نگاه به بیان انتظارات بانک کارآفرین از این مجموعه پرداخت و دو مجموعه‌ی فناوری اطلاعات بانک و هلدینگ نگاه را یک پیکره واحد توصیف کرد.

در بخش پایانی مراسم حسین اسلامی مدیرعامل هلدینگ فناوری نگاه با اشاره به امضای تفاهم‌نامه همکاری با بانک پارسیان، تاسیس یک کنسرسیوم با حضور چند بانک دیگر برای ایجاد یک کیف پول، خرید بخش عمده سهام شرکت «ثروت ستارگان» و انجام پروژه‌های زیرساختی، حرکت هلدینگ فناوری نگاه را پرشتاب و تحول آفرین توصیف کرد. اسلامی با اشاره به امضای تفاهم نامه مشترک بانک کارآفرین و همراه اول این اقدام را گامی موثر در راستای پروژه نئوبانک قلمداد کرد و افزود پروژه نئوبانک محوری‌ترین و مهمترین پروژه هلدینگ فناوری نگاه و بانک آفرین است.

حسین اسلامی | هلدینگ نگاه

در این مراسم طبق روال همیشگی از پرسنل برگزیده تقدیر به عمل آمد.

همکاران برگزیده نگاه




همکاران برگزیده نگاه







 

ارسال نظرات
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
وبگردی