کد خبر: ۱۲۱۶۴
|
۰۵ دی ۱۳۹۹ | ۰۰:۵۷

تصاویر جاسوسی منتشر شده از خودروی Audi RS3

 اخیرا چند تصویر جاسوسی از خودرو جدید شرکت آئودی در فضای مجازی منتشر شده است که این تصاویر باعث به وجود آمدن شایعات متعددی درباره خودروی Audi RS3 در بین کاربران شده است. خودروی Audi RS3 یکی از خودرو‌های اسپرت شرکت آئودی به شمار می‌رود و انتظار می‌رود همانند نسخه قبلی این خودرو، استقبال بسیار خوبی از آن شود. بر اساس اطلاعاتی که یکی از منابع آگاه شرکت آئودی منتشر کرده است، این خودرو از یک موتور ۵ سیلندری ۲.۵ لیتری توربو استفاده خواهد کرد که توان تولیدی ۴۱۵ اسب بخار و قدرت ۳۶۹ پوند را دارد.

به گزارش «نبض‌فناوری»؛ خودروی Audi RS3 از یک جعبه دنده دو کلاچه اتومات استفاده می‌کند و شرکت آئودی در آن از فناوری چهار چرخ متحرک استفاده کرده است؛ گفتنی است فناوری استفاده شده در این خودرو Quattro بوده و ویژگی‌هایی مانند افزایش گشتاور برای بالاتر رفتن سرعت خودرو را دارد.

خودرو Audi RS3

تغییرات خودروی Audi RS3 نسبت به نسل قبلی این خودرو


تصاویر جاسوسی منتشر شده از این خودرو نشان می‌دهد شرکت آئودی رویکرد تازه‌ای درباره طراحی خودروی مذکور در نظر گرفته است و بخش جلویی این خودرو را کمی کشیده‌تر یا در اصطلاح تهاجمی‌تر طراحی کرده است، گلگیر‌های استفاده شده در این خودرو نیز پهن‌تر شده‌اند و در پشت آن اگزوز دوگانه دیده می‌شود. گفتنی است که بخش پشتی خودرو به طور کامل پوشانده شده است و نمی‌توان درباره آن حرفی زد، اما چراغ‌های عقب نیز کمی کشیده‌تر شده‌اند.

از دیگر اطلاعات موجود درباره خودروی RS3 باید به شایعه‌ای که اعلام می‌کند این خودرو توان تولید قدرتی معادل ۴۵۰ اسب بخار داشته باشد اشاره کرد؛ در صورتی که این موضوع صحت داشته باشد باید گفت خودروی جدید آئودی رقیب بسیار جدی خودروی AMG A45 S خواهد بود. با این حال باید منتظر بود و دید که شرکت آئودی چه زمانی به طور رسمی این خودرو را معرفی خواهد کرد.
ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی