کد خبر: ۱۲۴۵۳
|
۰۸ دی ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۴

مشخصات اولین لپ تاپ هواوی با پردازنده‌ی کایرین لو رفت




از مدتی پیش شاهد انتشار اخباری بودیم که از تولید لپ تاپ‌هایی هواوی با پردازنده‌ی اختصاصی این کمپانی خبر می‌داد. اخیراً این کمپانی ساخت یک کامپیوتر رومیزی با پردازنده‌ی های سیلیکون مبتنی بر ARM را تأیید کرده است و حالا هم اطلاعات بیشتری درباره‌ی لپ تاپ جدید هواوی توسط یک منبع معتبر فاش شده است.

به گزارش «نبض‌فناوری»؛ درواقع یک افشاگر معروف در شبکه اجتماعی Weibo پستی شامل یک تصویر از جعبه این لپ تاپ را به اشتراک گذاشته است که روی این جعبه اطلاعات کلیدی از لپ تاپ دیده می‌شود. با توجه به همین تصویر، پردازنده‌ی این لپ تاپ کایرین 990 خواهد بود که با 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه‌ی SSD همراه شده است. این لپ تاپ از نمایشگر 14 اینچی با رزولوشن 1080P بهره خواهد برد. گفته می‌شود که این لپ تاپ از سیستم عامل Deepin OS 20 که سیستم عامل مبتنی بر لینوکس است استفاده خواهد کرد. البته قرار است که امکان مهاجرت به سیستم عامل هارمونی OS روی این دستگاه، در آینده فراهم شود.




تصویری از جعبه‌ی اولین لپ تاپ هواوی با پردازنده‌ی اختصاصی کایرین.jpg
تصویر فاش شده از جعبه اولین لپ تاپ هواوی با پردازندهی کایرین -





نام این لپ تاپ جنجالی هواوی Qingyun L410 خواهد بود و انتظار داریم که نسخه‌ی مقرون به صرفه‌تر از MateBook 14 باشد. همچنین احتمال پشتیبانی این لپ تاپ از ارتباط 5G هم وجود دارد، به این دلیل که پردازنده‌ی به کار رفته در آن از مودم داخلی 5G بهره خواهد برد.

به هر ترتیب به احتمال فوق‌العاده قوی، هواوی این لپ تاپ Qingyun L410 که اولین لپ تاپ هواوی با پردازنده‌ی کایرین خواهد بود را، ابتدا برای بازار چین عرضه خواهد کرد و سپس آن را راهی بازار جهانی می‌کند.


ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
وبگردی