کد خبر: ۱۲۴۵۹
|
۰۸ دی ۱۳۹۹ | ۰۶:۴۸

پس از 9 سال فروش گوشی های سامسونگ در 2020 به زیر 300 میلیون رسید

طبق گزارشی که از کره جنوبی منتشر شده است، فروش گوشی های سامسونگ در 2020 نمی‌تواند از مرز 300 میلیون دستگاه رد شود و این اولین بار در 9 سال گذشته است.

فروش گوشی های سامسونگ در 2020


از اولین روزهای سال 2020، جهان با ویروس کرونا درگیر شد. این موضوع در برهه‌ای از زمان به تعطیلی‌های سراسری طولانی مدت در کشورهایی مانند کره جنوبی، آمریکا و … منجر شد. شرایط امسال به گونه‌ای رقم خورده است که سامسونگ که بزرگترین تولیدکننده گوشی هوشمند در جهان به حساب می‌آید، نمی‌تواند به رقم فروش 300 میلیون نسخه گوشی در جهان دست پیدا کند. برآوردها حاکی از آنست که میزان فروش سامسونگ در طول این دوره 12 ماه رقمی در حدود 270 میلیون دستگاه خواهد بود.

در پایان دوره سوم سه ماهه سال 2020 سامسونگ 189 میلیون گوشی در سراسر جهان به فروش رساند که با توجه به وضعیت همه‌گیری ویروس کرونا، رقم بسیار خوبی به حساب می‎آید. با این حال کاهش میزان فروش در چنین شرایطی باعث شده تا سامسونگ نتواند به رقم مطلوب خود دست پیدا کند. غول کره‌ای دنیای فناوری جهان با برنامه توسعه گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده 5G و تبلیغات بیشتر در زمینه گوشی‌های تاشو و خاص میزان فروش موبایل‌های خود در سال 2021 را به رقم 307 میلیون دستگاه برساند.

از این تعداد قرار است که چیزی در حدود 287 میلیون دستگاه گوشی هوشمند و مابقی گوشی‌های معمولی غیرهوشمند باشد. از 287 میلیون گوشی هم چیزی در حدود 50 میلیون نسخه گوشی‌های پرچمدار خواهند بود.

طبیعتاً دستیابی به چنین اعداد و ارقامی ربط مستقیمی به وضعیت کرونا در جهان خواهد داشت. آیا به نظر شما سامسونگ می‌تواند به هدف خود در سال 2021 دست پیدا کند و یا برای دومین سال پیاپی فروش آنها کمتر از 300 میلیون دستگاه خواهد بود؟
ارسال نظرات
به دلیل نگرانی از ایمنی داده‌ها؛ هلند استفاده از فیس‌بوک را ممنوع می‌کند
وبگردی